voel niks meer

<p>hallo</p><p>ik weet nu ong sinds een week dat ik zwanger ben kwam er met 3.5 week achter... </p><p>had veel ongesteldheidkrampen en borsten die groeien en waren gevoelig en onzettende pijn in me rug</p><p>nu ben ik 4.5 week en voel eigenlijk helemaal niks meer..gevoelige borsten is weg....</p><p>iemand die me gerust kan stellen?</p><p>heb 2 keer een mk gehad...dus ben me helemaal gek aan het maken... zit het goed of zit het niet goed?</p>

Volgens mij schommelen zwangerschapsymptonen. Ik had in de eerste weken ook de ene dag dat ik niks meer aan mijn borsten voelde en de andere dag of 2 dagen later deden ze weer pijn. De VK toen gebeld en die zei dat dit idd schommelt.
Gefeliciteerd meid, met de zwangerschap! 
Liefs Zoë

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben inmiddels 15+2 en ik heb tm week 11 elke dag wel en dan weer niet last gehad van klachten. Mijn advies is geniet van de dagen dat je even niks hebt/voelt. Pak daar je kracht uit :) want er zullen nog genoeg daagjes komen dat je dacht had ik maar even niks hihi 

bezorgdheid zal altijd blijven dat heb ik ook maar zolang er geen bloed verlies is proberen te genieten !!

Hi,
Zeker heel begrijpelijk die angsten, vooral als je al 2 miskramen hebt gehad. Maar meid, gefeliciteerd met je zwangerschap dat op de eerste plaats! Zwangerschapssymptomen kunnen heel erg schommelen. Ik had bij de eerste helemaal nergens last van behalve moeheid. En nu bij de tweede voelde ik me de eerste 12/13 weken de ene dag beroerd misselijk enz.. En de andere dag floot ik overal doorheen. En het is een beetje lomp gezegd, zo bedoel ik het niet maar als er wat mis zou gaan dan gebeurd het toch en kun je daar niks tegen en aan doen. Probeer te genieten meid, je verdiend het zo na wat je al mee gemaakt hebt. Groetjes!

Ik herken je verhaal. Ik ben moeder van een zoontje en nu 27 weken zw van het tweede.
Ik heb ook al 3 mk achter de rug. (16 weken, 9 weken en 6 weken)
En ik kan je verzekeren dat geen van die 5 zwangerschappen hetzelfde was.
De ene keer voelde ik echt niks tot maand 3, de ander was ik dan weer super misselijk. Een keer wist ik al dat ik zwanger was nog voor ik overtijd was omdat mijn borsten zo gevoelig waren
Bij mijn zwangerschap nu heb ik 1 keer overgegeven erna was de enige echte kwaal vermoeidheid, maar voor de rest eigenlijk niks.
Probleem is dat je met die angst zit. Dus als je niks voelt ben je ongerust, als je een krampje voelt ben je ongerust, etc...
Ik vrees dat dit zo gaat blijven, maar eenmaal je je kindje voelt bewegen gaat het wel iets beter.  
Ik duim mee!

Terug
Bovenaan