voel niks meer

ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger . de vorige keer dat ik zwanger was, wa sik met 2 mnd hondsberoerd..   nu voel ik eigelijk helemaal niks, vorige week had ik nog wat steken onderin me buik links en rechts, maar nu helemaal nisk meer.. alleen mijn borsten zijn nog pijnlijk.
ik moet vandaag voor het eerst e vk bellen, kan ik haar vraen om een echo? want ik ben bang , wil graag weten dat alles nog leeft enzo..
 
Hoi,

Misschien dat ik je een beetje kan geruststellen. Ik ben nu 17 weken en heb al die tijd amper iets gevoeld en nu nog! Ik was niet misselijk, geen steken, alleen mijn borsten waren ook tot 12 weken gevoelig en zwaar en verder was ik wat moe. Ik heb met 7 weken, 12 weken en 14 weken een echo gehad en toch was alles goed! ( vorige keer is het misgeggaan, daarom kreeg ik wat meer echo's. Ik herken je onzekerheid wel hoor, die heb ik nog steeds, ik voel me zo goed, afgezien van mijn darmen, dat ik daardoor ook vaak denk, is dit wel goed, ik voel ook nog steeds niets, maar volgens de verloskundige kan dat allemaal goed.
Dus sterkte en maak je maar niet te druk !

Groetjes Harriëtte
 
nou ik heb net de vk gebeld, ik mag 24 aug voor mijn eerste echo.
ze heeft me wel ietwat gerust gesteld omdat ik   waarschijnlijk nog maar 5/6 weken zwanger ben ipv 7.
ik testte pas na 10 dagen overtijd positief en heb een cyclus van 32 dagen dus ze zei me dat ik waarschijnlijk nog niet zover ben als dat ik dacht....
even afwachten dus... misschien komt het allemaal nog...
ik weet dat het "kwalen "worden genoemd, maar ik zal reuze blij zijn als ik wakker word en misselijk ben... dat heb ik er GRAAG voor over :)
nahjah, toi toi toi dan maar...
 
Jammer dat iedereen altijd denkt dat je ziek zwak en misselijk moet zijn als je zwanger betn, ik vind het heerlijk dat ik nergens last van heb.
Ik had zelfs pas met een week of 13 door dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn.
Tot nu toe heb ik alleen de laatste paar weken wat last van maagzuur omdat die kleine ertegenaan zit te porren en doen, maar verder.
Het was in het begin voor mij ook allemaal wel vreemd hoor als je niks voelt en het hartje nog niet gehoord hebt, het is dan zo onrealistisch.
Hopenlijk ziet je vk dat in en laat ze je snel komen voor een echo of iets dergelijks, zodat je wat gemoedsrust vind, maar wees blij dat je niet zoveel last hebt van kwaaltjes, want 9 maanden ziek zijn i s ook niks.
Groetjes en succes Tina
 

Hoi Hoi

ikzelf kwam er achter dat ik zwanger was toen ik al bijna 11 weken zwanger was, ik was wel erg moe maar ik zat toen in een stressvolle tijd dus ik d8 er niet zo over na, op aanraden van de huisarts deed ik toch een test en die bleek positief te zijn!
Op dat moment besefte ik het nog helemaal niet zo goed, ik geloofde het ook niet want ik was er ook heilig van overtuigd dat als je zwanger was, je dan knap beroerd zou moeten zijn!
ik kon een week later voor de termijnecho komen en tot op het laatste moment heb ik gezegd er zit niks en toen ik eenmaal op de bank lag kwamen we erachter dat er toch wel degelijks iets zat! een klein hummeltje van 4,7cm!
Ik ben echtheel erg onzeker geweest de eerste tijd want ik voelde maar niks en er was aan mijn buik ook niks te zien.
toen ik eenmaal voor het eerst bij de vk geweest was kreeg ik de tip van iemand om een bellytalk te huren, daarmee kun je thuis ook naar het hartje luisteren en dat heb ik toen gedaan.
bij 18 weken begon mijn buik te groeien en bij 20 weken begon je het echt te zien.
Ik ben nu 29w2d zwanger en nog steeds heb ik weinig kwalen, op sommige dagen na voel ik me echt prima en kan ik nog alles.
ik ben wel sneller moe en heb wel eens last van mijn rug, en slapen gaat ook niet altijd even makkelijk meer maar ik heb niks te klagen!
een vriendin van mij is 13 weken zwanger en is de hele dag beroerd en houdt niks binnen, dat is ook helemaal niet prettig en dan ben ik blij dat ik kan zeggen dat ik (bijna) nergens last van heb!
Als je het niet vertrouwt gewoon vk bellen maar ik denk dat je je niet druk hoeft te maken want de een ervaart het anders dan een ander!

ik wens je verder een fijne zwangerschap!

liefs sarah
 
Hoi,

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb nergens last van, niet misselijk, het eten smaakt me prima, geen rug- bekkenklachten etc. In het begin voelde ik me ook onzeker omdat ik geen klachten had. Ik heb in die periode wel een buikgriepje gehad. Overgeven en diarree. Ik ben blij dat ik niet misselijk ben geweest. Ik vond die twee dagen al erg genoeg. Als ik het wel had dan was het niet anders en had ik er gewoon mee om moeten gaan, maar ik moet zeggen geen klachten bevalt me prima.

Groetjes Sanne

Ps: gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
 
laat ik het zo zeggen, er zal vast niets aan de hand zijn, gelukkig maar!
en prijs jezelf gelukkig dat je je niet erg beroerd voelt, want dat hoeft niet een teken te zijn dat alles goed zit hoor,dat zegt niets.
Nu zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn. ik was zelf bij mijn 1e zwangerschap hondsberoerd en dat is die hele 9 maanden niet meer opgehouden, ik dacht heel vaak van als dit het is hoeft het voor mij geen 2e keer meer, maar daar stap je ook weer vanaf.
nu de 2e keer heb ik nergens last van, en ben alleen een beetje eerder moe 'savonds, maar dat is logisch met een kleine van 4 in huis, als dit doorzet ben ik dik tevreden en het kan dus ook anders..en tot nu toe is alles gezond en groeit goed..
dus een zwangerschap zonder al die kwalen kan ook!!!
geniet er maar van meid, want de hele dag moeten spugen is echt geen doen
groetjes san
 
Terug
Bovenaan