voel niks meer

Ik voel me helemaal niet zwanger.... ben nu elf weken en mijn klachten zijn eigenlijk bijna allemaal weg, heb nog geen buik en ook weer meer energie.

Misschien stom, maar hierdoor vind ik het heel moeilijk om te wachten op onze volgende echo over twee weken, vooral na het nieuws van een vriendin dat haar zwangerschap niet goed is gegaan.....

Sorry, moest even zeuren.....
 
Logisch hoor!!! Ik denk het ook telkens, maar heb nu wel besloten om dat niet te doen! Je maakt jezelf echt knettergek, door allerlei doemscenario's te bedenken (en dat doe ik ook).

Je hoort zoveel vrouwen (vooral op Babybytes) schrijven dat ze al wat voelen, dikker worden. Nou bij mij niet hoor, komt ook dat ik niet heel erg slank ben, dus je ziet het ook niet zo snel. Ben vrijdag 15 weken, maar zie/ voel nog niets. Ja continue hoofdpijn, soms wat bandenpijn, en natuurlijk moe. Heel soms (4 keer ofzo) heb ik iets van rare bubbeltjes/borreltjes gevoeld, maar nu al even niet meer.
 
Nee jo, daar zijn we hier toch voor. Ik denk dat we allemaal die onzekerheid hebben. Je klachten gaan over en je krijgt je energie weer terug, maar je kindje voel je nog niet en je buik begint nu pas te groeien.
Probeer je niet te veel zorgen te maken. Maar dat is
makkelijker gezegd dan gedaan.

Groetjes Tamara
 
je klachten worden idd minder en je energie stijgt en je kindje voel je meestal ook niet zo vroeg al kan wel maar is zelden maar in principe voel je je toch wel iets anders bijvoorbeeld je borsten of andere smaak in je mond
probeer je zelf niet al te gek te maken ondanks dat ik het wel heel goed snap hoor
maar als je het echt niet meer houd kijk of de verloskundige tijd voor je heeft

liefs miranda
 
Terug
Bovenaan