Voel niks

<p>Hallo dames. Ik ben nu 4/5 weken zwanger alleen heb ik eigelijk bijna geen klachten heel aventoe duizelig en hoofdpijn en wat steken links in me zij maar dat hoeft daar natuurlijk niet aan te liggen voel niks aan me borsten etc...  Iemand dit ook gehad??</p>

Ter aan vulling heb ik echt dat ik het in een keer zo warm krijg zo bebouwd soms begin ik dan ook in een keer te zweten ligt dat aan de zwangerschap? 

Niet iedereen heeft kwaaltjes. Ik ben nu 32 weken zwanger. En de kwaaltjes komen nu pas.. Nouja eerder gezegt het wordt nu zwaar waardoor ik het moeilijker heb. De eerste 12 weken was ik daarom ook erg onzeker want ik voelde niks, had nergens last van en mijn beide zussen hebben een miskraam gehad dus dat spookte door mijn hoofd. Maar na de 12 weken echo en 20 weken echo ben ik dus pas echt gaan genieten. Ook vanaf week 24 begon mijn buik pas te groeien.. Dus zoals ik al eerder zij. Niet iedereen heeft kwaaltjes.
Succes 

Ik had ook bijna geen kwaaltjes. Vergeet niet dat je pas net zwanger bent, ook al voelt dat voor jezelf niet zo ? 
even geduld hebben tot de eerste echo. Vooral de eerste weken duurt en duurt het maar. Maar dit vliegt zo voorbij. Ik ben inmiddels al 32 weken en heb nog weinig kwaaltjes. 
Succes en geniet van he zwangerschap!

Zoals anderen al zeggen, je bent echt nog heel kort zwanger! Je lichaam is nog helemaal niet zo lang hormonen aan het aanmaken, dus het is best logisch dat je nog niks voelt. Bij mij begon de misselijkheid en al het andere gezeik altijd tussen 6 en 7 weken zwangerschap. En ik heb echt geen leuke zwangerschappen de eerste helft... Dat betekent iedere dag vrijwel ieder uur naar de wc rennen om over te geven en zo. Ik zou graag wat minder kwaaltjes hebben in het begin ;) Gelukkig is bij mij het einde in zicht (36+5). Maar ik snap wel dat je hier onzeker van wordt, hoor. Het kan zijn dat het in de loop van volgende week begint, het kan ook zijn dat je kwaaltjes minimaal blijven. Maar bijvoorbeeld extra vermoeidheid of iets dergelijks is ook een kwaal, ook al voelt dat misschien niet zo ;) Zolang je geen bloedverlies hebt met stolsels, moet je er gewoon vanuit gaan dat je lichaam doet wat ze moet doen!

Het is inderdaad voor iedereen anders. Ik had na een week of 6 wel pijnlijke borsten, maar verder heb ik tot nu toe (22 weken) helemaal geen klachten gehad. 1 of 2 dagen een keer hoofdpijn, maar nooit misselijk of iets anders. Dus maak je vooral geen zorgen als je geen klachten krijgt. Tot een week of 17 voelde ik zo weinig dat je je echt afvraagt of je wel echt zwanger bent, zelfs al zie je elke keer een hartje kloppen op de echo haha. Daarna begon de buik flink te groeien en met17 a18 weken de eerste trapjes. Nu is het pas een beetje echt! 

Het is inderdaad voor iedereen anders. Ik had na een week of 6 wel pijnlijke borsten, maar verder heb ik tot nu toe (22 weken) helemaal geen klachten gehad. 1 of 2 dagen een keer hoofdpijn, maar nooit misselijk of iets anders. Dus maak je vooral geen zorgen als je geen klachten krijgt. Tot een week of 17 voelde ik zo weinig dat je je echt afvraagt of je wel echt zwanger bent, zelfs al zie je elke keer een hartje kloppen op de echo haha. Daarna begon de buik flink te groeien en met17 a18 weken de eerste trapjes. Nu is het pas een beetje echt! 

Terug
Bovenaan