voel niks.....

Hoi allemaal!

vanuit het zwanger worden na een miskraam forum ben ik nu ( gelukkig ) hier beland.
Van de zomer heb ik een miskraam gehad bij ruim 7 weken.
Nu ben in weer in verwachting, afgelopen donderdag getest en nu dus 4 weken in verwachting.

maar ik voel eigenlijk niets, niet misselijk, geen last van obstipatie, wel ietsjes meer vermoeid maar niet extreem, geen buikpijn, helemaal niets. behalve dan dat ik niet ongesteld wordt.

ik maak me zo'n zorgen dat het nu weer niet in orde is. bij 7 weken krijg ik mn eerste echo. hoop zo dat alles goed zit en het niet voor de tijd mis gaat...

Zijn er hier meer meiden die wel zwanger zijn maar ook geen echte zwangersverschijnselen hebben??

Liefs, Nadelien
 
Hahaha...deze vraag had ik ook:) Maar er werd mijn verzekerd dat ik hier óf nog last van krijg, óf dikke mazzel heb;)
Ik ben nu 5 weken zwanger en heb me nog nooit zo goed gevoeld:) Geniet ervan!!
 
had ik bij de eerste ook. Voelde helemaal niets, eigenlijk nog beter dan voor de zwangerschap. Nu ben ik zwanger van de 2de en volgens mij wordt de schade nu dubbel en dwars ingehaald en heb ik veel zwangerschapskwaaltjes. Dus geniet er lekker van dat je nergens last van hebt, al kan ik het mij na z'on ervaring wel voorstellen dat je je sneller zorgen maakt.

 
Heel herkenbaar hoor, ik voelde ook in het begin niks, maar later is dat 'goed' gekomen. Zoals de anderen ook al zeiden het hoeft niet dat je al die kwaaltjes krijgt. Dit is mijn 2e zwangerschap bij onze 1e had ik ook amper ergens last van.
 
Terug
Bovenaan