Voel nog niks 19w

<p>Goedeavond, </p><p>ik ben vandaag 19 weken zwanger en heb ons kindje nog niet gevoeld... ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken ..... wanneer voelde jullie je kindje? </p><p>Liefs Arianne</p>

Ik voelde hem al met 16 weken. Maar dat wil niks zeggen. Een vriendin van mij voelde haar dochter met 26 weken pas. Zolang er met de controles van de VK alles goed is moet je proberen er niet druk om te maken ( wat je misschien nu wel doet) 

Bij 17 weken voelde ik het. 1e zwangerschap, placenta ligt achter.. 
Maar kan goed dat je het nog niet voelt hoor, niets om je zorgen over te maken! 

Met 21 weken voelde ik onze kleine man pas terwijl de placenta achter ligt. Geen zorgen, tussen de 20-25 weken is normaal bij de eerste!

Pas met 28 weken moet je het dagelijks gaan voelen. Weet je hoe je placenta ligt? Als deze voor ligt, dan voel je het ook later. Het kan ook zijn dat je kindje wat dieper ligt. Dan duurt het ook langer voor je iets voelt.
Bij de eerste zwangerschap voelde ik ze met 17+1 (tweeling en 1 van de placenta's voor). Bij deze zwangerschap voelde ik het eerste gefladder al met 11+1, maar ik weet natuurlijk wat ik moet voelen. Dat was alleen in rust en op mijn linkerzij. Vanaf 14+6 voel ik haar dagelijks. Ik kan bij de controles ook altijd precies aanwijzen hoe ze ligt, dus voor mij een bevestiging dat ik het ook echt voel. 

Terug
Bovenaan