voel nog niks??

A

Anoniem

Guest
Afgelopem dinsdag heb ik een test gedaan en die was positief.
Ik was een week overtijd. Ik voel echter nog niks, ook geen vermoeidheid, kennen jullie dat?? Dit maakt het wel erg onwerkelijk.
Ik kan pas 27 juni naar de verloskundige....dat duurt ook nog zo lang.
Vanaf wanneer reken juliie eigenlijk dat je zwanger bent. Ik lees soms ook wel vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, of is het vanaf de ei-sprong?

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest, na 6 dagen overtijd te zijn...
Ik ben nu dus 5w5d zwanger maar ook nog geen verschijnselen..
Ik voel me er erg onzeker door, ik kan 25 juni naar de verloskundige en ik krijg de 29ste een echo. Ik heb ook af en toe een beetje bruine afscheiding wat mij ook weer onzeker maakt. Maar heb telkens gelezen dat zolang je geen helder rood bloed verliest gaat het goed dus dat hoop ik dan maar... Maar ik hoop snel verschijnselen te krijgen want dan heb je voor je gevoel dat je wel zwanger bent!!!

Succes met je zwangerschap.
Groetjes Nikita

Meiden!

Ik kreeg mijnverschijnselen pas ronde de 8e of 9e week...dus dat kan even duren hoor...

En er zijn vrouwen die helemaal geen verschijnselen hebben of kwaaltjes hoe je het noemen wilt!

In ieder geval wel van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan, tis zo bijzonder!

X Saskia
37.5 wk

Hoi Nikita,

Spannend hé?? Ik hoop toch ook snel op wat verschijnselen. Ik heb wel last van witte/slijmerige afscheidng?

Ik heb woensdag een afspraak met Moeders voor Moeders, krijg je wederom een zwangerschapstest...wel weer spannend omdat ik og geen sympthonen heb.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan