Voel nog niks....

Hallo,
Ik ben nu 18 weken zwanger van een tweeling en ik had eigenlijk al wat beweging verwacht te voelen.... Zeker omdat het er twee zijn dacht ik snel al iets te voelen.
Maar wanneer voel je gemiddeld iets? ZIjn er nog meer die nog niks voelen?
Gelukkig morgen weer naar de gyn. en dus kan ik ze weer zien bewegen!
Groetjes Loes

Hoi,

Ben 19 weken en voel ook nog steeds niks, wordt ook een beetje kriebelig van al die mensen die iedere week vragen en voel je al wat? Allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar maakt me wel weer onzekerder.
Woensdag naar de verloskundige ben heel blij als ik het hartje even kan horen.

groetjes
Jadeje

Hoi Loes,

Zou me eigen niet al te druk maken hoor dat je de 2ling nog niet voelt schoppen. Het is normaal dat je de kindjes tussen de 18 en 25wk gaat voelen. Dan ligt het er ook nog aan waar je placenta zich bevindt. Misschien heb je ze al gevoeld alleen dacht je dat het je darmen waren, want dat denken er ook een hoop. Sommige voelen de baby gewoon sneller dan de ander, maar kan me goed voorstellen dat je er onzeker van word hoor.

Liefs Patries
14,6wk

Hallo,
Ik dacht gisteren weer iets te voelen maar kan het nog niet zeker zeggen of dat de kindjes zijn. Ik voel wel vaker iets maar bij mijn eerste zwangerschap was het heel duidelijk voelbaar. Toen zag je ook echt mijn buik op en neer gaan zeg maar! En het begon met soort van blauwe plekken gevoel. Nou dat heb ik nog niet echt gehad dus ik denk niet dat ik iets gevoelt heb. Vanmiddag naar de gyn. en dan zien we ze gezellig bewegen! Is zo mooi om te zien elke keer!
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan