voel nog steeds niets

Hoi allemaal.

Ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje en voel nog steeds geen beweging,
Is dat normaal.?
ik lees namelijk regelmatig dat andere vrouwen het wel al voelen ( al haal ik er niet altijd uit of het van de eerste is of dat die gene al vaker een kindje heeft gehad.

Alhoewel moet ik wel zeggen als ik s'avonds lekker op de bank zit ( zoals nu dus ook) heb ik wel een raar gevoel in me onderbuik. zou het kunnen zijn dat dat de kleine is..??

hoop graag wat van iemand te horen want het is echt helemaal nieuw voor mijn.

Liefs en kusjes Debora.

Hoi debora.

Het is heel normaal dat je nog niets voelt hoor. Dit heeft te maken met verschillende factoren. Mijn vk zei dat je het bij een eerste kindje gemiddeld voelt tussen de 18-20 weken. Het ligt eraan of je veel buikvet hebt. Hoe meer vet hoe minder snel je het voelt. Waar je placenta ligt, als deze aan de voorkant ligt zul je het ook minder snel voelen. En bij een eerste zwangerschap weet je ook niet precies wat je moet voelen. Bij mij voelde het in het begin als plopjes/ kriebels. Ik voelde het al snel maar ik heb dan ook veel "voordeel factoren" 2de zwangerschap, weinig buikvet en de placenta ligt aan de achterkant.
Maak je maar niet druk! Je zal het zelf wel snel voelen, misschien voel je het al wel maar herken je het niet.

Haha lang verhaal geworden, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Danielle

Bij sommige vrouwen duurt het zelfs tot de 24 week hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je het graag wil voelen.

Ik voel alleen wat bubbeltjes en als ik heel stil in bed lig denk ik dat ik misschien wat meer voel, maar dat weet ik niet zeker. Zou ook heel graag wat meer willen voelen, maar zit vandaag net in week 17 dus zal wel wat meer geduld moeten hebben.

Hoi Danielle.

ik was al erg bang dat er miss wel iets mis zou zijn me de kleine omdat ik het nog niet voel maar dat hoeft dus niet zo te zijn.
( Moet morgen weer naar de verloskundige toe en dan hopen dat we het hartje weer mogen horen.)

en over de plasenta hoorde ik vanmorgen ook van een vriendin van mij. Die is nu 20 weken en 3 dagen die heeft gister der 20 weken echo gehad. (vanmorgen toen ik haar aan de telefoon had zei ze ook dat haar plasenta aan de voorkant licht en dat ze het nog niet voelde.

'Ludy1990'
we moeten idd meer geduld hebben om het (echt) te kunnen voelen.
Eigenlijk heb ik dat geduld niet want wil het nu al voelen lijkt me z'n heerlijk gevoel.
Wanneer mag jij eigenlijk voor je 20 weken echo..??
Ik pas op maandag 8 augustus, Want als ik 20 weken ban zijn we op vakantie.
Mijn 20 weken echo word dan ook gemaakt met 21 weken en 3 dagen. Vind het wel balen hoor dat ik nog zo lang moet wachten had het graag nog een keer zien bewegen voor dat ik op vakantie zou gaan maar helaas.

Liefs en kusjes debora

He hoi,

Ik ben nu ook 17 weken en 2 dagen, maar voel ook nog niets, ik ben ook zwanger van de eerste. Wel heb ik af en toe, dat ik denk dat ik wat voel, maar dan is het ook zo weer weg, Het komt vanzelf wel, we zullen gewoon geduld moeten hebben, ook al is dat heel moeilijk! haha!!

Liefs Karolien

Terug
Bovenaan