Voel nu al dat het niks wordt deze maand!!

A

Anoniem

Guest
Heb even een dip en vroeg me af of meer meiden hier last van hebben.

Zit nu op dag 21 van mijn cyclus, had wel netjes op dag 14 twee streepjes op de ovulatietest. Heb een cyclus van 28 of 30 dagen.
Ik voel alleen nu al dat het niks wordt deze maand! Ik voel me zo rot door dit gevoel.Mijn dip duurde normaal ongeveer twee dagen, de twee dagen na dat ik ongesteld was geworden maar het lijkt er nu op dat mijn dip nu al begint.
Ik baal daar van want zo ben ik er nog meer mee bezig dan dat ik al was.
Ik zit er ook aan te denken om maar even  geen ovulatie testen meer te gebruiken (ik had er deze maand maar twee gebruikt van de zeven).
Gewoon even niks en dan maar gewoon lekker vrijen als we zin hebben. Maar... natuurlijk er zit weer een maar aan.... het punt is dat wij nou ook weer niet van die standaard om de dag vrijers zijn. Vaak is twee keer in de week meer dan genoeg (allebei druk op het werk). Maar met twee keer of minder in de week, kom je natuurlijk ook niet ver.

Sorry voor deze klaag zang maar ik moest het even van me af schrijven.

Groetjes Fennie

He Fennie!

Kom op, laat je hoofd niet hangen!! Ik snap het best hoor. Ben zelf pas 3 weken gestopt met de pil.  Heb dus ook die ovulatie testen gekocht en zelfs ik werd er al  van.  Weet niet hoelang jij of jullie bezig zijn? kan me voorstellen dat als je al een tijdje bezig bent het behoorlijk frustrerend ( hoe je het ook mag schrijven ) kan zijn als het maar niet wil lukken.
Ik hoor van veel meiden dat wanneer je er juist niet meer zoveel mee bezig bent het juist lukt! Probeer, al is het heel moeilijk, je gedachten even op iets anders te richten!!

ik hoop dat het dan snel mag gebeuren voor jullie!! Wel goed van je dat je je dip even van je afschrijft!!

liefs M

Hoi Fennie,

Ik snap je gevoel... Het is gewoon heel lastig dat zwanger worden iets is waar je geen controle over hebt. En ook wel iedere dag vrijen geeft geen garanties. Ik vind het ook vaak zo'n stom idee dat je eerst jaren bezig bent niet zwanger te raken en dat je al in de stress schiet als je keer de pil vergeet en nu doe je er alles aan en lukt het  niet. Gek allemaal.
Zit zelf pas in ronde 3 dus vind dat ik  niet mag klagen, maar ik begrijp je gevoel wel.

Hee kop op, het komt namelijk altijd onverwacht!
Veel succes!!

Sterre.

P.S. weet een van jullie hoeveel ovulatietesten kosten? zit erover te denken deze een keer te proberen.

hoi,

ik heb deze maand ook ovulatie testen gekocht, mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen, soms 26 en een keer 30.   uitgaan van 28 dagen moest ik testen op dag 10, dat heb ik gedaan, elke morgen op hetzelfde tijdstip, maar na 7 testen nog niets???

weg 30 euro, ik heb maar geen nieuwe verpakking opgehaald, dat is mij iets teveel van het goede, omdat wij om de dag klussen, en het is nog leuk ook.

vorige week woensdag had ik een ongigevoel, ik dacht; dat zal dan mijn eisprong zijn, maar gisteren(zondag) had ik nog veel meer het gevoel dat ik ongi moest worden, mijn hele onderbuik was gevoelig, kun je ook de innesteling ''voelen''??

ik weet dus ook niet meer wat mijn nod is, ik denk 11 of 13 oktober.

groetjes Tamara

Hoi,

Misschien is het zo dat je last hebt van je hormonen en je daarom een dip hebt????? Toen ik zwanger was en het nog niet eens wist had ik zomaar op een zondag zo'n shit-gevoel over me, echt depri. Vriendje was toen heel lief en heeft het   bad vol laten lopen en me thee gebracht... en een week later bleek ik dus zwanger te zijn. Onderschat het niet wat je hormonen met je kunnen doen! Hoop dat dit het geval is en je misshien zwanger bent! En anders hoop ik natuurlijk dat je het snel wordt. (net als ik trouwens want mijn zwangeschap liep uit op een miskraam) Ik probeer altijd de 1e dag van mijn ongi weer positief te zien als de 1e dag   van een mogelijke zwangerschap.... lukt ook niet altijd hoor!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan