voel nu niets!?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal!

Mijn NOD is 28 okt. Nog 4 dagen en dit is de eerste maand (van de 7)dat ik helemaal niets voel.
Andere maanden had ik allerlei vage klachten als vermoeidheid, zeer pijnlijke borsten en een raar gevoel in mijn buik. Hierdoor dacht ik juist dat het raak was, wat kan een lichaam je voor de gek houden!
Nu voel ik niets, fijn zou je zeggen, maar ook hierdoor word ik in twijfel gebracht! Juist doordat het zo anders is, vraag ik me af of dit het dan is... Maar goed of ik nu wel of niets voel: de onzekerheid blijft en zit er niets anders op dan te wachten tot 28 oktober.
Een collega is vorige week bevallen, mijn beste vriendin heeft pas een kleine gekregen en de zus en een een nicht van een vriendin hebben vorige week gemeld zwanger te zijn.
Ik gun het ze allemaal van harte net als ik het de meiden van dit forum gun! Maar hoop nu toch echt dat ik ook eens met geweldig nieuws kan komen. IK voel me (en ook mijn man) met de maand onzekerder worden en twijfel steeds vaker of het er wel in zit voor ons...
De komende dagen zullen lang duren, mede doordat ik vakantie heb en geen afleiding kan vinden in mijn werk.
Maar goed: we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. En die vaart soms over wild water!

Ik wens iedereen veel sterkte met wachten en veel succes met klussen! Ik duim voor jullie allemaal, duimen jullie voor mij? Hopelijk een vruchtbare maand voor ons allen!!!!

Een hele dikke knuffel en een fijn weekend!

Liefs, Ginger

Hoi Ginger,

Herkenbaar hoor, ik wens je een fijne vakantie, ga maar veel leuke dingen doen zodat de tijd vliegt..............
voor zover mogelijk dan. Ik ga zelf even wat meer sporten dezer dagen, het wachten is voor mij net begonnen. Dat helpt mij om alles een beetje te relativeren en mijn gedachten wat te verzetten. Veel succes, en ik duim voor je. gr Tanja

Terug
Bovenaan