Voel opeens niks meer

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Afgelopen twee weken was het een beetje aan het rommelen bij mij, misselijk, hoofdpijn, moe, krampen in mijn buik en gevoelige borsten.
En nu voel ik helemaal niks meer.
Ben alleen nog soms misselijk en wel nog moe maar verder helemaal niks.
Donderdag is mijn nod dag. Als ik al ongi moet worden heb ik daar een week last van maar ook dat heb ik zelf niet.

Weet nu even niet wat ik er van moet denken.
Toch zegt mijn gevoel dat ik toch ongi ga worden helaas.

Liefs Ram24

hey meis, je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor, pfff probeer afleiding te zoeken en niet aan denken hoe meer je er aan dnek heb je kans dat je menstruatie als die zou komen uit blijft en ja dan ben je overtijd voor je gevoel en dan dnek je he misschien toch zwanger en dan geeft die negatief aan, en dat wil je ook niet dus probeer afleiding te zoeken en ja kweet is makkelijk gezegt dan gedaan.,

s6 ermee

liefs

Hai lieve Ram,

Wat een gemeen ding is dat he, je lichaam? Om soms helemaal simpel van te worden! Ik heb het antwoord ook niet voor je.....voel zelf ook van alles en ik heb voor alles een verklaring etc etc.....Herkenbaar?

Donderdag is je nod? Donderdag ochtend gelijk testen en tot die tijd.....wachten, afleiding zoeken en ja....weer wachten.....pffff.....Het wil overigens niets zeggen hoor dat als je nu niets meer voelt dat je dan niet zwanger kan zijn, iedere vrouw reageerd anders op een zwangerschap!

Ik duim voor je! ********
Liefs Lynn.

@ mama van sharon
Je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden en is heel irritant. En ik ben ook veel afleiding aan het zoeken zodat ik er niet zo mee bezig ben.
De ene keer gaat het goed en de andere keer niet.
Het is gewoon echt wachten.

@Lynn
Het is erg gemeen dat je lichaam je zo voor de gek houd en je dan soms niet weet wat je ervan moet denken enzo.
En inderdaad voel van alles, en dan opeens niets en denk vaak wel een verklaring te hebben enzo.
Mijn Nod is donderdag op de verjaardag van mijn nichtje dus dat maakt het nog spannender eigenlijk, gek toch?
Ik dronk vroeger thee met suiker en ben daar al aantal jaren, ongeveer toen ik 13 was ben ik overgestapt om zonder suiker te drinken en nu opeen drink ik thee met suiker terwijl ik een maand terug een slok nam van mijn vriend die wel met suiker drinkt, vond ik het helemaal niet lekker en nu opeen drink ik het gewoon met suiker.
Dan ga ik alweer raar denken maja kan ook zijn omdat ik ongi moet worden. Mensen eten dan toch chocola of andere zoetige dingen???

Ik ben bang dat mijn cyclus alleen maar langer gaat duren.

Liefs Ram24

Je lichaam kan je erg voor de gek houden idd. Toch lees je ook wel eens dat meiden juist nergens last van hebben als ze zwanger zijn, terwijl ze daarvor van alles voelden.

Suuces!

Liefs daisy

Ram,

Ik ben nu zelf 15+3 weken zwanger. In het begin heb ik ook dagen gehad dat alles minder was of zelfs helemaal weg was. En inderdaad probeer een beetje afleiding te zoeken anders stel je misschien onbewust je eigen ongesteldheid uit. Succes met afwachten.

Groetjes,

Joyce

Hai meiden,

Bedankt voor jullie reactie, erg fijn!
Deze week heb ik sowieso veel afleiding dus dat komt wel goed.
Het is afwachten tot de 22ste.
Hoorde van mijn zus dat zij ook opeens even niks meer voelde en is toch zwanger. Dus kan nog alle kanten op.

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan