Voel weer van alles maar trap er niet in deze keer!

Hallo iedereen,

Ik denk echt dat ik mijn eisprong heb gehad! Ik heb het afgelopen weekend nl. hele erge pijn gehad in mijn linker eierstok (dat heb ik meestal rond en net na de eisprong). Nu beginnen de 2 spannende weken weer. Ik merk ook meteen dat ik allert ben op alles wat ik voel. Ik voel nl. veel kleine steken onderin mijn buik en ook mijn borsten zijn gevoelig.. klinkt goed zou je denken maar ik weet inmiddels wel dat dit bij mij helemaal niets betekent. Ik heb nl. al een paar keer eerder gedacht dat ik weer zwanger was vanwege allerlei kwalen maar werd dan toch gewoon ongesteld. 1 voordeel, als ik nu ongi word dan mag ik al snel daarna naar de gynaecoloog want de gedachte om weer 7 weken te wachten op een eisprong is niet echt fijn!!

Ik hoop dat het met jullie verder ook allemaal goed gaat. Hopelijk kunnen we snel Bons achterna!!

Groetjes F.

He F.

Geweldig zeg dat je je eisprong dan toch gehad hebt!! Ik hoop zo dat het lange wachten beloond wordt.

Mijn computer thuis heeft het begeven, dus ik kon een heel weekend niet op internet, grrr. Maar hij wordt nu gemaakt (voor 80 euro, pff). Ik zit nu op mijn werk, vandaar dat ik nu wel kan internetten.

Ik heb morgen mijn NOD!!! Ik vind het zo spannend, maar net als jou probeer ik me ook te beschermen. Iedere keer voelde ik vanalles en had veel hoop dat het gelukt was en iedere keer viel het ontzettend tegen. Nu voel ik ook weer vanalles, misselijk, steekjes in onderbuik enz. Maar ik wil niks verwachten. Hoe moeilijk dat ook is. Ik heb gisteren nog wel een test van Romed gedaan: negatief! Aan de ene kant natuurlijk een hele domper maar aan de andere kant sta ik ook weer gelijk met beide benen op de grond en valt het hoop ik niet zo tegen dat ik weer ongi wordt. Maar die Romed testen zijn toch niet zo heel erg betrouwbaar toch? en de vorige keer duurde het ook even voordat ik een positieve test had, dus ik hoop toch nog steeds hoor!!

Zodra ik wat weet, laat ik je het gelijk weten!!! Als ik niet ongi wordt, ga ik zaterdag weer testen!

Liefs Cath

Hoi meis,

Wat ontzettend spannend zeg! Misschien heb je te vroeg getest? Die testen van Romed schijnen wel erg betrouwbaar te zijn alleen de ovulatietesten van Romed zijn erg slecht... maar goed, misschien heb je gewoon te vroeg getest!! Ik duim voor je hoor. Je kwaaltjes klinken goed maar wat je al zegt, het hoeft niets te betekenen. Zelf let ik op alles wat ik voel, echt niet goed.. maarja, met een cyclus van 63 dagen wil je alleen nog maar meer dat het meteen raak is.

We houden elkaar op de hoogte! Zelf ben ik vrijdag pas weer op het forum want vanaf morgen gaat er op mijn werk een nieuwe internet gedragscode in en mag ik niet meer op deze site komen. Mijn zus heeft mijn laptop geleend en die krijg ik vrijdag weer terug dus... hopelijk lees ik dan goed nieuws van jou!!

SUCCES!

X F.

Terug
Bovenaan