Voelde´n harde bobbel op rare plek!?!?!?!?


Hoi hoi allemaal,



ik ben nu 14 weken zwanger. Nu lag ik vanmorgen in bed en moest een klein beetje nodig naar de toilet.

Soms probeer ik, net als dit keer, om iets   te voelen van de baby.
Maar nooit voelde ik iets. Nu schrok ik alleen, want ik voelde een
grote bobbel, iets groter als zeg maar een golfbal. Maar waar ik van
schrok, is dat het niet in het midden van mijn buik te voelen was, maar
helemaal rechts van mijn buik. Is dit normaal? Maak mij hier best druk
over. Want stel het is de baby, dan hoort het toch niet op zo ´n plek te
liggen????



Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!



Liefs Cody


 
Hallo collega zwangere,

Het lijkt me echt heel erg onwaarschijnlijk dat je met 14 weken je baby als een soort golfbal in je buik voelt. Je baby is nu nog zo klein dat hij zoveel ruimte heeft om te zwemmen dat je hem echt niet kunt voelen. Misschien een spier, myoom??

Groetjes Jo
 
Hoi Cody,



Maak je niet druk hoor, ik ben 15 weken zwanger van de vierde en heb
dit ook, had het ook met mijn vorige zwangerschappen, ook altijd
toevallig rechts, dat gebeurt vooral als ik een poosje in bed lig of
wakker wordt in de ochtend, ik voel dan ook een bobbel rechts in mijn
buik in plaats van in het midden, dat is dan niet precies helemaal je
kindje, maar wel je baarmoeder gevuld met kindje, vruchtwater en
placenta.Roekel hoe kom je er op om te zeggen dat het een myoom is.....

 
Hoi,
Met 4 maanden had ik hetzelfde, bij het wkker worden helemaal rechts een harde bobbel.  Vond het toen ook vreemd maar het trok na een tijdje weer weg en bleek achteraf inderdaad ook het kindje met alles eromheen te zijn.
Heb het maar één keer zo gevoeld en de zwangerschap is verder prima verlopen.

 
hi cody,
het klinkt mij heel erg als een "harde buik" in de oren. Dat is een samentrekking van de baarmoeder waardoor je een harde bobbel of bol voelt. Dit gebeurt in het begin van de zwangerschap vaak als je snachts of smorgens hoognodig naar de wc moet. Je volle blaas prikkelt je baarmoeder waardoor die samentrekt. Na het plassen is het weg.
Ik had dat voor het eerst rond 20 weken, en had geen idee wat die harde grote bobbel in mijn geval links van m'n buik deed! Maakte me grote zorgen, maar dat was dus de baarmoeder die zich om het babietje vouwde.
Ik vind 14 weken zwangerschap eerlijk gezegd nog wel erg pril om al een harde buik te hebben, ik dacht dat dat pas rond 18 weken een beetje gebruikelijk was. Maar msichien is het toch goed mogelijk dat dit een hele vroege harde buik is geweest. In combinatie met je hoog nodig moeten plassen zou het mischien kunnen....????

Is die bobbel nu weg of voel je hem nog steeds? Op zich denk ik dat als je geen pijn hebt of zo je je nergens zogen over hoeft te maken. Wat mischien ook nog kan is dat je gewoon je baarmoeder hebt gevoeld die nu wel wat groter en harder is dan normaal. Maar mocht je je toch veel zorgen maken dan bel je toch even met je VK?

Fijne verdere zwangerschap!
Goudvisje

 
Ik zou me er niet te ongerust over maken. Ik heb het heel geregeld. Ik ben nu 19 weken zwanger en sinds mijn baarmoeder boven de schaamheuvel uitkomt, ligt ie af en toe scheef, en met name na het plassen smorgens. Maar hij trekt ook altijd weer recht. Ach, mannen zijn toch ook links of rechtsdragend?
groetjes
greet
 
Ik wil graag deze oude topic weer openen. 
Ik ben vandaag 17 weken zwanger van een kleine meid. 
Als ik plat in bed lig of op de bank dan weet ik dat mijn baarmoeder naar boven komt en dat is opzich niks ergs. 
Maar ik heb dan in mijn baarmoeder af en toe nog een extra bult die na paar seconde weer weg trekt. Het is vaak aan de rechter kant
Is dit dan mijn kleine meid?
Ikweet dat ze erg bewegelijk is maar vorige week had een echocopiste van de 4d echo (lees; niet mijn VK) gezegd dat mijn placenta voorop ligt er dat het nog wel 10 weken kan duren voor ik der pas zou kunnen voelen..
 
Terug
Bovenaan