voelen baby!

Zooooo leuk....de baby is errugg druk en heel aanwezig ik voel hem nu super goed! En jullie? Gaat alles goed? Hebben jullie nu ook zo'n spurt? En de kilos? Bij mij nu 4 kilo erbij!

Fijn weekend allemaal!

xx Mama van Tygo

hoi hoi,

ik dacht de kleine vorige week al te hebben gevoeld. Nu weet ik het zeker. Heerlijk! Dan weet je in ieder geval dat er leven in zit.

In het begin was ik 2 kilo afgevallen, maar die zitten er nu weer aan. Verder niks, ja al wel een dikke buik!

Liefs,

Ja hoor, hier ook. Ik voel de beeb al sinds week 11/12. De eerste voelde ik ook al sinds week 13, wist het toen alleen nog niet zeker, pas bij week 17 durfde ik het uit te spreken. Maar ook nu weer een lekker actief ukkie in mijn buik. Over twee weken de 20 weken echo, kan niet wachten !!

Ik voel de baby al heel lang, en sinds 3 januari voelt ook m'n vriend de baby..

Aankomen doe ik niet, ik val zelf alleen maar af, en ik eet echt meeeeeer dan genoeg, de baby komt wel mooi aan, en heb dus nu maar een heel klein buikje, in het begin was het echt groot, nu blijf ik op hetzelfde punt hangen dus echt een zwangerschapsbuik heb ik helaas nog niet, maar we houden de moed erin, en de baby groeit goed dus eens komt die buik ook wel echt te voorschijn hihi...

Groetjes Claudia

Zucht!

Ik heb het nog steeds niet gevoelt! Vorige week dacht ik het 1 keer, maar daarna was er niks meer dus dat zal het wel niet geweest zijn!

Ben nu bijna 3 kilo aangekomen. Ben met mijn eerste 23 kilo!!!!!!!!!!!!! aangekomen en ik hoop eigenlijk dat dat nu toch niet weer het geval zal zijn, want ik heb er wel heeeeeel lang overgedaan om de kilo's kwijt te raken!

Terug
Bovenaan