voelen dat je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb nu een prachtige zoon van 1,5 jaar en moet eerlijk zeggen dat hij het resultaat is van de pil te zijn vergeten. Het ging dus zeer voorspoedig. Nu is het zo dat ik de afgelopen maand weer vergeten was om de pil te halen met gevolg dat ik deze maand de pil niet slik. Echter, heb ik toch in de eerste week gemeenschap gehad en had daarna bijna een week last van krampen in mijn zij. Ik moet nog even wachten om te kijken of ik ongi word. We wilden eigenlijk nog effies wachten met een tweede(wil eerst een vast contract, afvallen, gestopt zijn met studie, etc), maar mocht ik toch zwanger zijn dan zijn we er super blij mee natuurlijk.

Mijn vraag aan jullie is dat sommige mensen gewoon voelen dat ze zwanger zijn. Wat voelen jullie dan??

Toen ik zwanger was, had ik een week voor mijn NOD al een zeurderig en zwaar gevoel in mijn onderbuik. Dit had ik anders nooit. Daarnaast was ik extreem prikkelbaar (kon echt om niks uitvallen naar mijn vriend). Een dag voor mijn NOD had ik een posi test. Helaas is het 2 wkn later misgegaan.

Beste Simone,

Wat naar voor je. Het is denk ik maar het beste om gewoon f te wachten. Ik heb het gevoel dat ik die verschijnselen gewoon heb omdat ik het graag wil.

Groetjes

Terug
Bovenaan