voelen dat je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
Klopt het dat ik hier heb  gelezen dat de HA bij iemand inwendig ging voelen of diegene zwanger was en dat de ha kon voelen dat het 5-7 weken was? Ik kan het niet terugvinden namelijk, vandaar dat ik het nog even vraag. En verder: Hoe kan je dat voelen dan?

lijkt me moeilijk om het zo precies te zeggen. Je moet wel kunnen voelen of je zwanger bent of niet (baarmoederhals stugger of juist niet, weet het niet), maar 5-7 weken.......

Ik heb het ook gelezen Ikke Ik... weet ook niet meer wie dat was.
Vroeg me ookal af hoe tie dat kan voelen, maarja, hij heeft er blijkbaar meer verstand van dan wij.

Hey girls...

De huisarts kan voelen of je baarmoedermond zacht aanvoelt en of de baarmoedermond door de extra doorbloeding er een beetje blauwachtig uitziet.... verder kan ie iid voelen of je baarmoeder wat vergroot is..

liefs.. Bats..

ging weer eens mis! Ik vond deze info ook wel interessant om te weten, vandaar.....

Ja ook bedankt! Je kunt het zelf dan niet voelen waarschijnlijk?! Ben nu week overtijd   daarom wou ik het weten. Maar ik ga toch maar gewoon testen; wel zo makkelijk, maar altijd zo spannend. Ik ben wel vaker een week overtijd geweest. Maar goed, jullie horen het wel!

Terug
Bovenaan