voelen dat je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

sommige mensen zeggen dat je kan voelen wanneer je zwanger bent. je onderbewuste weet het gewoon. Zijn er ook mensen hier die dit ook hebben gehad. weet dat er ook heel veel hier nog geen ervaring mee hebben. soms vraag ik me af of ik alle verschijnselen wil voelen, of dat het echt zo is.

Onbewust weet je het gewoon..............ja das moeilijk.........heb het nog niet mee mogen maken helaas.
Ik weet wel dat mijn lichaam me ongelooflijk voor de gek kan houden, dus psychisch klopt het dan ook niet helemaal haha.
Liefde maakt blind, maar zwanger worden maakt je ook gek hihi
Misschien dat je bij een tweede meer zoiets hebt van ja nou ben ik zwanger, maar dan nog is elke zwangerschap anders......................

Ik denk dat je lichaam je psychisch ook aardig voor de gek kan houden..ik had n aantal ronders geleden alles wat leek op n zwangerschap...en had zelf ook erg t gevoel dat t gewoon raak was die keer...had t idee dat ik alleen nog maar posi hoefde te testen, maar achteraf bleek t niet te zijn..

Zoals deez al zegt, misschien dat je bij n 2e zwangerschap meer ervaring ermee hebt om t toch te weten...

Hoi
Ik ben 1 keer zwanger geweest en toen wist ik niet eens, Maar toen ik zwangerschapstekenen had en gestest had bleek toch een poitieve test.
Maar we hebben niet staan juichen, op een of andere manier wisten we ook dat het niet goed zat. En inderdaad ik bleek 9 weken zwanger te zijn, maar het vruchtje was niet verder gegroied dan 5 weken dus een miskraam.
Dus of je het bewust voelt??? Bij mij nee dus!
Groetjes Bo

tja sommigen weten/voelen het... ik niet hoor!!!! ben nu dik 9wk zwanger,ma dacht gewoon dak ongi moest worden,want zo voelde het!!!! geen bijzondere dingen... only ongi gevoel!!! die 2lijken erg op elkaar nl!!!

dus altijd kans nog als je ongi gevoel hebt hoor!!!

liefs cenn

Hoi!

Vrouwen zijn eigenlijk vaker zwanger dan ze denken, maar dat merken ze niet omdat vruchtjes die niet helemaal goed zijn doorgaans al snel afgevoerd worden. Op die manier lijkt het soms net of je een onregelmatig cyclus hebt, terwijl je dus een hele vroege miskraam hebt! Dit is mij helaas overkomen. Vaak is het ook maar beter, want zo'n vruchtje kan dan ook echt niet een gezond kindje worden. Vind het even goed wel triest. Heb het zelf gehad vorige maand, had ook alle zwangerschapsverschijnselen enzo. Volgens de ha dus een hele vroege mk.  Dit is niet bedoeld om te ontmoedigen ofzo hoor! Vaak ben je later met je ongi omdat je een verlate eisprong hebt. Dit kan ook door stress bijvoorbeeld.
Wou het gewoon ff kwijt.

Knuffel,
Tess

tja,
ik kan niet voor iemand anders beoordelen wat zij voelt, maar ik denk dat dit vooral bij vrouwen is die er niet zo heeeeeel veel mee bezig zijn.
ik denk het namelijk vrijwel elke maand en tot nu toe is daar nog geen snars van waar geweest hahaha.

maar wie weet, als het straks zo is weet ik het echt echt zeker (ipv bijna zeker)
.......je heb helemaal niks aan mijn berichtje...... nou ja,

in iedergeval succes!!

groetjes esther

moeilijk hoor. ben zelf nooit zwanger geweest, dus zou het niet weten. wat wel grappig is is dat sommige mensen kunnen zien aan je dat je zwanger bent, ook al heb je ze nog niets vertelt. ik heb een collega en zij ziet het al vanaf een week of 6, als je het net pas zelf weet. zij kan het zien aan de stand van de ogen en aan je haren, wel gek hoor!

Liefs Lieselot

Terug
Bovenaan