Voelen eisprong

<p>Hoi dames! </p><p> </p><p>Ik vroeg me af of er veel van jullie zijn die duidelijk je eisprong voelt. Ik heb dit zelf namelijk wel maar lees er weinig over (of ik kijk eroverheen) en ben wel benieuwd of het dan bij jullie ook sneller gaat/is gegaan of dat je alsnog met ovulatietesten oid werkt? </p><p> </p><p>Groetjes! </p>
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit iets gevoeld maar ook niet opgelet. Bij mijn tweede gebruikt eik ovulatie testen en toen deze positief was voelde ik wel degelijk iets. Ik voelde menstruatie achtige krampen. Ik had geluk en het was meteen raak! Succes en hopelijk ben je snel zwanger
 
Ik voel het altijd overduidelijk. Soms zelfs pijnlijk. Ik kon er ook nooit echt iets over vinden dus heb ik een keer ovulatietesten gekocht. Ik had het idee dat ik het mezelf misschien inbeelde oid. Maar ze waren toch echt positief op de momenten dat ik er last van had. Ik ben nu voor de 2e keer zwanger, 1e keer helaas uitgelopen op een miskraam met 8 weken maar allebei direct de eerste  poging raak. (Om het maar zo te noemen). Maar ik zou niet gelijk zeggen dat dat komt omdat ik mijn eisprong weet. Het is makkelijk doordat je precies weet wanneer je aan de slag moet maar het is natuurlijk altijd afwachten of het uitloopt in een zwangerschap. 
 
Ik voel ze super duidelijk en met het cervixslijm niet te missen. Ik temperatuurde wel ook altijd zodat ik het zeker wist. 
 
Ik voel het ook heel sterk. Lig de helft van dr dag ook dubbel van de pijn hahaha. Weliswaar ben ik erachter gekomen dat ik last heb van een "koude baarmoeder", dus al voel ik de eisprong kan ik niet meteen zwanger raken. Maar weet wel dat ik dan moet werken en stomen en is het daarmee 2x raak geweest.
 
Ik voel het ook heel sterk. Lig de helft van dr dag ook dubbel van de pijn hahaha. Weliswaar ben ik erachter gekomen dat ik last heb van een "koude baarmoeder", dus al voel ik de eisprong kan ik niet meteen zwanger raken. Maar weet wel dat ik dan moet werken en stomen en is het daarmee 2x raak geweest.
 
Terug
Bovenaan