Voelen jullie al wat?

Hai,
Voelen jullie Ukkie al?
Ik ben nu 18.5 week, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of ik Ukkie voel....
Ik voel voornamelijk een enorme spanning op het middenrif staan, alsof ik de hele dag heb gelachen en/of geniest.....
Ik ben zo benieuwd hoe dat bij jullie is.....
Frederique

Ik voel af en toe wat gerommel wat absoluut niet mijn darmen zijn. Of dit echt de kleine is weet ik niet, maar ik hou het er maar op van wel. :)
Vanmorgen had m'n buik een wat andere vorm en had ik echt het besef: ik ben zwanger!! :D

Ik ben bijna 22 weken zwanger en of ik wat voel zeg haha. Het begon zachtjes met 15 wk 3dagen en nu is het net of het hele wk gevoetbald wordt in mijn buik. Van smorgens vroeg tot savonds laat. En af en toe is mijn blaas de pineut hahah. Maar vind t een heerlijk en gezellig gevoel. Ik kan hem/haar ook aan de buitenkant voelen maar als mijn man en zoon t proberen is t ineens still en dat vind vooral mijn zoon erg jammer.

xx

Ik ben 20 weken en voel ons meisje al een tijdje. Voel echt kleine schopjes net of er iemand aan de binnenkant van mijn buik aan het duwen is. Ze laat goed merken dat ze er is wat ik erg prettig vind. Alleen zo jammer als mijn man zijn hand op mijn buik legt is ons meisje ineens rustig. Manlief heeft nu al een goede invloed. Maar hou je niet vast aan wat andere wel of niet voelen. Is voor iedereen anders. De een voelt het echt vroeg en sommige pas rond de 25 weken.

he, ja ik voel wel wat. ben nu bijna 18 weken.
het is niet echt harde schoppen maar voel wel plofjes! wel duidelijk een kindje.. zo mooi gevoel weer.. nu besef je pas dat je echt zwanger bent. dat er iets in je buik zit.

Ik ben morgen 18 weken en voelt de kleine sinds ruim een week,kleine plofjes en gekriebel af en toe in mn buik.leuke bevestinging dat goed gaat daarbinnen,alle 3 mijn kids voelde ik met 16 a 17 weken.en dat met alle 3 een voorliggende placenta
liefs jootje

Ik voel de kleine regelmatig. hij komt vooral op de warme handen van mijn vriend af maar die voelt het van buiten nog niet. ik heb hem in mannentaal uitgelegd dat het voelt alsof er een beugelfles van grolsch wordt opengeplopt in mijn buik! Haha toen wist ie wat ik al een tijdje voel en aan hem probeerde uit te leggen.

vanaf week 18 elke dag
luchtbubbels in mijn buik en soms een ferme trap of stoot
als mijn meisje tegen mij aanligt met haar hoofdje op mijn buik gaat deze baby tegen haar aan slaan hihihi

je darmen rommelen maar de baby voelt meer als lucht

Terug
Bovenaan