Voelen jullie al wat?

hallo dames,
Ik ben nu 17w 5 d en voel volgens mij nog helemaal niets. Heb 1x een soort luchtbelletje gevoeld ik mijn buik, maar dat wat t ook. Maakt me onzeker. Ben ook weer meer moe dan de afgelopen paar weken. Slaap snachts erg onrustig en heb bijna iedere nacht aan het begin van me slaap nachtmerrie's.
Wilde het ff kwijt.
Groetjes

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine pas met 19 weken mijn man kon het pas voelen met 23 weken.
Nu met mijn 2de voelde ik de kleine al met 10 weken, niet heel hard inderdaad als plopjes. Nu kan ik het duidelijk voelen bewegen vanaf 15 weken. ben nu 16 weken en 4 dagen.

Laat je niet onzeker maken, de vermoeidheid is niet gek, jouw lichaam is immers een klein mensje in elkaar aan het puzzelen.

liefs Dominique

Bij eerste zwangerschap normaal dat je het pas rond 20 weken gaat voelen. En als je baarmoeder voor ligt kan dat nog later zijn. Straks ga je het ineens herkennen, maar het duurt nog even.....
Dus niet onzeker over voelen het komt echte wel!
Nachtmerries zeer herkenbaar! wat die hormonen allemaal veroorzaken...pffff. Allemaal rare dromen over misvormde baby's of dergelijks passeren de reveu. Zal wel voor een goed doel zijn....!

Hopelijk voel je je straks weer wat beter.

Ben ook heel moe, ben nu 17 weken en 3 dagen.
Liefs Bowi

Met de 1ste zwangerschap voelde ik de kleine al met 15 weken. Maar nu voel ik de kleine heel af en toe eens een plopje maar mee dan dat is het nog niet. Zit nu in de 19de week.

En dromen of althans nachtmerries nou die zijn hier ook aanwezig hoor om soms gek van te worden maar idd die hormonen brengen je lichaam helemaal op hol.

Ik ben ook heel erg moe. Hopelijk ga je kleine straks lekker voelen en geloof me op het eind van je zwangerschap kan je dat helemaal zat zijn hahahha.

Liefs RH

bij mijn 1e zwangerschap voelde ik die kleine pa na de 20 weken echo.
bij de 2e voelde ik haar met 16 weken omdat ik toen wist hoe het zou moeten voelen
nu bij de 3e voelde ik hem/haar al bij 13 weken!
das wel extreem vroeg, maar was zo plat als een dubbeltje en die kleine kwam uit mn buik zetten dus zag echt en hele bobbel (placenta voor) en sindsdien voel ik die kleine wel vaker voor liggen. sinds gister voel ik echt handen en voeten bewegen. ben nu 17 weken en 1 dag.

je moet je niet ongerust maken hoor. het kan zijn dat je placenta achter ligt waardoor je die kleine moeilijker voelt . ten 2e is het moeilijk om echt te onderscheiden of het nou de baby is, of je darmen.

maar geloof me: nu kan je niet wachten op het geschop en einde zwangerschap hoop je dat hij/zij een keer stil ligt zodat je kan slapen hihihi

Bij mijn eerste voelde ik het ook pas met 17 weken. We gingen bij de vk het hartje luisteren, toen zei ze "ow schopje" "ah dus dat was een schop!", eindelijk wist ik hoe het voelde. Daarna voelde ik het veel vaker. De vorige zwangerschap lag de placenta voor en duurde het wel een tijd voor ik het goed kon voelen, ook pas met een week of 17/18.

Nu ligt de placenta achter en er is hier sprake van een voetballer met de hik. Nu al sinds week 14 duidelijk beweging. Dat is eigenlijk ook niet handig, heb je eindelijk rust begint die kleine met druk doen kan ik nog niet slapen.

Terug
Bovenaan