Voelen jullie de baby ook zoveel??

Hallo meiden,

Vanaf mijn 20ste week voel ik mijn kleintje heel goed. Maar ook veel.
Nu ben ik 26 weken en 3 dagen en ook al waar ik rustig ga zitten voel ik het schoppen en stompen.
Wel een fijn gevoel.
Hebben jullie dat ook ??
 
Ja, heel veel! Onze kleine is vanaf 15 weken al erg druk, net als de jongste. Slapen kent ze vast niet. Ik voel haar echt altijd druk bewegen, of ik nu bezig ben of niet. Je kan aan de vorm van mijn buik zien hoe ze ligt. Echt grappig.
 
Ik voel de baby al vanaf week 12/13. Eerst heel licht, maar gaandeweg steeds duidelijker. En nu lijkt het ook wel of hij nooit slaapt, behalve als ik er tijd voor maak om met hem te "spelen". Dan houdt 'ie zich opeens rustig. Net als wanneer mijn man hem probeert te voelen.
En af en toe schopt 'ie zo hard dat mijn buik ervan trilt. Dat is ook een erg leuk gezicht. Ik kan bijna niet wachten tot je echt voetjes en zo kan herkennen. Lijkt me erg leuk.
Ik vind het ook een fijn gevoel, behalve als ik me probeer te concentreren en hij gaat te keer of als ik hem juist wel wil voelen en hij houdt zich stil. Dan maak ik me toch een beetje zorgen. Gelukkig houdt 'ie dat nooit zo lang vol. Hij lijkt vast op mij, ik kan ook nooit lang niets doen...
 
Die van ons doet het ook erg goed. Rond week 18 begon ik het te voelen, eerst alleen maar als ik aan het einde van de dag tot rust kwam. Nu kan ik het de hele dag door wel voelen, erg leuk als je aan het vergaderen bent ofzo :)
Maar ik voel het meeste als ik 's avonds op bed lig, dan ga ik lekker met mijn handen op mijn buik liggen en voel en zie ik het bewegen. Heerlijk!!
Ben benieuwd wanneer ik echt kan voelen wat er langskomt, een voetje of het kontje :)
 
Jaaaa, hier nog eentje die druk in de weer is! Geweldig he!? Ik voelde het ook al heel vroeg, de vk geloofde me meteen omdat het zo beweeglijk was op alle echo's. Vooral afgelopen weekend lijkt het niet te stoppen, volgens mij slaapt hij/zij nooit!;) M'n buik hobbelt nu ook lekker op en neer! Heerlijk!
 
Wat een fijn gevoel he!! Het schoppen wordt bij onze kleine met de week harder!! Ik vind het zo heerlijk dat hij/zij laat merken dat hij/zij er ook is! Heel frappant ook, de hele morgen niets gevoeld en begin van de middag zitten mijn vriend en ik de tekst voor het geboortekaartje te bedenken begint de kleine ineens flink tekeer te gaan! Had dus heel duidelijk in de gaten dat het over hem/haar ging!
 
jazeker hier ook een kleine druktemakertje.
vooral als ik naar bed toe gaat.
het is een geweldige gevoel maar af en toe denk ik weleens mag mama ook ff lekker slapen haha..
 
Terug
Bovenaan