Voelen jullie de eiersprong?

A

Anoniem

Guest
Ik heb wel eens gelezen en gehoord  dat vrouwen de eiersprong kunnen voelen, nu vroeg ik mij af of iemand dat hier ook voelt.

Hey An,

Nee ik voel mn eisprong nooit. Ik weet wel dat mn moeder t altijd gevoeld heeft.

Liefs Polla

Hoi hoi,

Ik voel het ook niet, heb er ook nooit echt heel erg op gelet. Denk als je er op gaat letten opeens dat je dan van alles voelt waar je je nooit bewust van bent, hahaha...
Ik heb wel last van wat meer afscheiding zo ongeveer een week of 2 voor ik ongesteld moet worden dus denk dat ik dan ook zo ongeveer mijn ei sprong krijg. Ben deze maand begonnen met ovulatie testen maar voor aslnog geen eitje.

Groetjes, Vlinder11

Heej An

Ik denk dat ik hem voel. Krijg ongeveer halverwege steken in mijn onderbuik. Ben deze maand begonnen met ovulatietesten. Dus ga nu kijken of het echt mijn eisprong is die ik voel

groetjes mo

Hoi,

Ook ik voel mijn eisprong. Een wat zeurderige pijn in mijn onderbuik. Toen ik zwanger werd van mijn tweede voelde ik het ook. Nog een paar daagjes en dan weet ik of ik zwanger ben.

Liefs Mamma van Quinten en Colin

Hoi hoi,
ik voel mijn eisprong ook. Ik krijg dan aan de zijkanten onder in mijn buik, een beetje een terkkend gevoel. Dit voel ik vooral tijden lopen. Soms heb ik het ook maar aan een kant.Het is na 1 dag meestal helemaal over. Hoop dat   je er iets aan hebt.
Groetjes Kim  

Nou en of ik mijn eisprong voel!
Had iedere maand een aantal dagen steken in mijn onderbuik en soms zo hevig dat ik er voor naar de dokter ben gegaan omdat men aan een blindedarmontsteking dacht. Toen werd ik doorgestuurd naar de gynaecoloog en die concludeerde dat het mijn eisprong was. Dat kon zij zien d.m.v. een inwendige echo.
Alleen het voelen van mij ei heeft tot nu toe nix opgeleverd....

Liefs,
Camel

ik voel het ook, meestal op dag 12, 13 en 14 van mijn cyclus.
iemand enig idee waarom ik het 3 dagen voel en wanneer ben je dan het meest vruchtbaar??

Terug
Bovenaan