Voelen jullie de eisprong of niet?

A

Anoniem

Guest
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst kans gemaakt op een eisprong. Heel hard proberen te voelen, haha. Het heeft twee dagen gerommeld aan de rechterkant (waar het eitje zat) en heb ook wel eens een steekje gevoeld, maar of dat het nu is? Ik had wel voor het eerst in mijn leven gevoelige tepels!

Mijn temp.curve laat wel een lichte verhoging zien maar het is verre van een curve uit een boekje. Het vliegt nogal heen en weer, hebben jullie dat ook?

groetjes Lot

Hey Lot,

Helaas ik heb mijn eisprong niet gevoelt, maar ik heb hem dus blijkbaar wel gehad. Nu mag ik dus over 2 weken een testje tegenaan gooien. maar of ik zo lang kan wachten denk het niet.

Heb ji8j inmiddels je eisprong gehad?

groetjes Nicole

Hee Nicole,

In ons andere topic heb ik al geschreven, maar hier nogmaals. Hoe weet jij dat jij je eisprong hebt gehad?!

Ik weet het niet en ik moet maandag pas bloed prikken en woensdag krijg ik dan de uitslag. Ik kan dan zondag of maandag testen!

Het lijkt er wel op want ik heb een verhoging in mijn temp curve, alleen ik slaap ook slecht dus ik ben bang dat die verhoging daardoor komt... En ik had voor her eerst een paar dagen gevoelige tepels, en dat heb ik nog nooit gehad. Goede tekenen dus wel!

Duimen voor elkaar he! Laat je nog even weten hoe jij het weet van je eisprong?

Hey Lot,

Ik weet het doordat ik vandaag een folikeltracing heb gehad. Wanneer precies weten ze niet  dat ik het  heb gehad. Omdat ik om de 2 dagen naar het ziekenhuis moet.  ik heb ook nooit eerder een eisprong gehad dit is ook mijn eerste keer. dus ik vind het wel spannend allemaal. Jij zal het ook wel spannend vinden.

Heb jij ooit een eisprong gehad?
Werd jj wel ongesteld??

Groetjes nicole

Hee, is een follikel tracing anders dan een meting? Hoe gaat dat in zijn werk dan en hoe zagen ze precies dat je eitje al gesprongen was?

Ik wil dat nl ook!

Verder geen last gehad? Nou welkom in de wachtweken Nicole.... Wachten we samen!

Hey Lot,

Volgens mijn is het hetzelfde dat is dat je telkens terug moetom te kijken of je eitejes gegroeit zijn.
Toen ik dus gister een meting had was er niets me4er de eitje was weg ze zei dat dat betekend dat het eitje is gesprongen en dat betekend dus een eisprong. Nu no9g afwachten of het eitje daad werkelijk is bevrucht.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan