voelen jullie de kleine al?

Ik al wel en ik vind het weer zo ontzettend gezellig! Het geeft nu pas het gevoel dat het echt is, dat ik weer zwanger ben. Stom he. Nou is het ons derde kindje en die voel je vaak eerder dan de eerste.

Hoi Sweepie ,
Ik ben zwanger van ons eerste kindje, en voelde ongeveer in week 16 de eerste "bewegingen" van ons kleintje , toen ik dit bij controle bij verloskundige vertelde zei ze das vreemd zo vroeg...
Nou eenmaal geluisterd naar de kleine met de doptone kwam ze er achter da dit toch echt heel goed mogelijk was daar we een kleine actieveling krijgen volgens haar..
vind het heerlijk

hallo meiden,

ik voel haar regelmatig draaien, rond de 17de week.
Op de echo`s is ze ontzettend bewegelijk, armen en benen de lucht in haha.

ons wondertje, liefs

Dit is mijn eerste kind, maar ik voel nog niks en mijn buikje groeit ook nog niet. Wel draag ik al zwangerschapskleding omdat mijn normale broeken niet meer passen. Wanneer zal ik iets gaan voelen?

Hoi hoi,

Ik voel het ook al goed bewegen.
Vooral als ik net in bed lig.
Het is weer fijn om het te mogen voelen, een teken van leven.
Bij mij op echo was dat ook goed te zien armen en benen de lucht in net of het sprong.

Groetjes

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoor ook bij de gelukkigen die al kleine klopjes en schopjes krijgt....

zeker nu de verloskundige helemaal heeft laten voelen waar de randjes van m'n baarmoeder lopen (hoe hoog en breed het zit) en daartussen speelt zich dus vanalles af... daarbuiten speelt ook van alles maar dat heb je ook als je niet-zwanger bent.. hihi... maar ik was een beetje onzeker en mocht gisteren komen ipv komende vrijdag en het was geweldig... ben de verloskundige erg dankbaar....

En gister op bed weer gelijk actie.... mijn kleine GI-Joe baby....

XXX
Sunny

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoor ook bij de gelukkigen die al kleine klopjes en schopjes krijgt....

zeker nu de verloskundige helemaal heeft laten voelen waar de randjes van m'n baarmoeder lopen (hoe hoog en breed het zit) en daartussen speelt zich dus vanalles af... daarbuiten speelt ook van alles maar dat heb je ook als je niet-zwanger bent.. hihi... maar ik was een beetje onzeker en mocht gisteren komen ipv komende vrijdag en het was geweldig... ben de verloskundige erg dankbaar....

En gister op bed weer gelijk actie.... mijn kleine GI-Joe baby....

XXX
Sunny

Terug
Bovenaan