voelen jullie je ook anders?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden!

Hoe gaat het? Met mij goed. Ongi is weer voorbij en we gaan nu weer vol goede moed de volgende ronde in. Hoop van harte dat het deze keer (ronde 6) raak is. We doen in ieder geval ons best ervoor!

Maar ik had een vraagje. Sinds ik met de pil gestopt ben, lijkt het wel of mijn lijf een beetje van slag is. Mijn cycles is regelmatig (27 dgn) maar ik heb last van puistjes gekregen, niet in mijn gezicht maar op mijn borst en mijn bovenrug. En ik heb ook een periode gehad dat ik telkens moest huilen... om NIKS! Die huilbuien zijn gelukkig weer voorbij, maar voor de rest heb ik het gevoel dat ik nog niet helemaal mezelf ben. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? En hoe gaan jullie ermee om?

Groetjes!!!

Hoi bloempje,
Nee je bent niet de enige die hier last van heeft ik heb dat namelijk ook.
Ik ben pas twee maanden met de pil gestopt (het lijken er veel meer) en vanaf die tijd voel ik me heel anders,  hitte aanvallen, emotioneler dan normaal en  als  de nod dag eraan komt dat ik dan vanalles voel maar volgens mij zit dat allemaal tussen de oren, of niet..... Ach ja ik weet het ook niet meer ik denk maar gewoon afwachten tot mijn volgende nod dag. (komende donderdag)
Jij ook veel succes deze ronde.

groetjes pally  

Hoi,

Bij mij is dat heel wisselend. De ene week denk; niks aan de hand,
terwijl ik de week erna ontzettend moe ben en kribbig. Denk dat vandaag
ongi wordt...heb in ieder geval buikpijn.

Heb vorige week maansteen gekocht. heb 'm vandaag in mijn broekzak
gestopt. Ik ben niet iemand die sieraden draagt, dus ik probeer het
eerst op deze manier. (onzichtbaar voor de rest van de wereld) Wie weet
krijg ik dan wat regelmaat, wacht namelijk nu al vanaf 19
maart.....voor mij heel lang, maar als je het her soms leest denk ik ;
Manon stel je niet aan.

Succes allemaal!

Manon

Hoi meiden,

Ik ben net gestopt met de pil en dacht dat ik er niets van merkte, maar eigenlijk sinds eergisteren heb ik erg gevoelige tepels. Gisteren verloor ik ineens heel veel slijm, echt glibberig en veel! (sorry hoor!) Omdat ik nog helemaal niet weet hoe mijn cyclus verloopt, was ik wel erg verbaasd, want gisteren was mijn ei-dag als ik exact 28 dagen zou aanhouden. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik superregelmatig zou zijn.

En nu ik erover nadenkt: vorige week heb ik ook nog lekker ene potje gejankt om niets, dusseh...ik merk het wel!  Moet je voorstellen hoe je je voelt als je zwanger bent, haha! Dat wordt een grote doos tissues aanschaffen!

Liefs,
Katie

Terug
Bovenaan