Voelen jullie ook al de baby??

Hey dames,

Gelijk even voorstellen, ik ben Kimberly!!
Ergens in 2010 was ik hier voor het laatst en nu hebben we al een heerlijke dochter!
Vandaag de 20 weken echo!! Yeahhh hoop dat alles goed gaat en hoop dat ze kunnen zien wat het is!!!!!!!

Vanochtend lag ik te slapen en ineens was kleine bene Zo aan het dansen... Mijn buik bewoog alle kanten op! Nu voelde ik al schopjes.. Maar dit??? Wauw!! Gelijk mn vent zn hand gepakt (4:30 uur) om hem te laten voelen en zelfs hij vond dit op dit tijdstip grappig hahaha
Geweldig dit!! Hebben jullie dit ook al???

X

Hoi Kimberley!

Gefeliciteerd met dit geweldige gevoel! Leuk, hè?!
Ik ben nu 22 weken zwanger van een tweeling en het gaat me toch tekeer!! Mijn buik is echt een boksbal, haha. M'n vriend heeft een soort rustgevend effect op ze, zodra hij zijn hand erop legt zijn ze stil. Het is echt genieten geblazen :))

Veel plezier met de 20 weken echo! Als jullie beeb al zo van zich laat horen, verwacht ik alleen maar positief nieuws. Laat je het weten?

Liefs Anna

hoi hoi

ik zelf voel de kleine al sinds ik 15 weken zwanger ben, vandaag ben ik 19+3 en gisteravond voelde mijn vriend de baby voor de eerste keer bewegen echt zo byzonder, ik ben ook van de 2de zwanger, ze zeggen dat je het dan allemaal eerder kan voelen omdat je precies weet hoe het voelt.

succes met ke 20 weken echo en geniet lekker van je zwangerschap

Hoihoi,
Ik ben ook 22 weken en ik voel de kleine man ook al flink, maar de plancenta ligt van voren, dus de verloskundige vond het wel grappig dat ik al zoveel voelde, want meestal voel je het iets minder als de placenta van achter ligt.Nou de kleine man zal wel gewoon flinke spieren hebben,want voel hem echt zo goed en meestal als ik rustig op de bank wil gaan liggen:)
Sicces met de 20 weken echo, heb hem maandag gehad en het is wer zo mooi om te zien!!!!!
Liefs Nance

Hoi kimberlyk,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nu 17+5, ik voelde de kleine 2 of 3 weken geleden al af en toe een klein beetje, maar gisteravond toen ik in bed lang was de kleine heel erg druk, en vanmiddag toen ik aan het werk was liet hij/zijn ook weer even van zich horen.

Ik echt wonderlijk als je het voeld.

Liefs Natasja

Hey dames,

Vandaag de echo gehad en inprincipe ziet alles er goed uit. Het blijkt dat onze beeb tegen de grens aanligt wat hersenvocht betreft. Nu zei mijn vk en de gyna.. Dat dit heel normaal kan zijn bij een 20 wk echo en dat het met 3 wk minder moet zijn. Toch maak ik me een beetje zorgen....
Het leuke nieuws is: nu we al een prinses hebben krijgen we ook nog een prinsje!!

Wat leuk! Een jongen! Wat een rijkdom :)
Jammer dat ze iets hebben gezien... Hopelijk is het niks om je zorgen over te maken. Moet je nu vaker op controle om het in de gaten te houden?
In ieder geval genieten van jullie mannetje!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan