voelen jullie ook de baby niet elke dag?

ik ben nu 15,5 weken zwanger en voel sinds bijna 2 weken de baby schoppen alleen afgelopen zaterdag voelde ik het ineens de hele dag niet. ik in de stres, ik dacht ik wacht het een dag af anders ga ik de vk bellen. ginsteren (zondag dus) voelde ik het gelukkig weer wel. maar vandaag voel ik het ook weer niet. vanmoregh 1 keertje heel zachtjes en thats is. hebben jullie dat ook? ik wordt er erg onzeker van!
 
Bij 15 weken voelde ik nog haaast niets... geen zorgen bij 30 weken moet je je kindje 5 x per dag voelen ervoor is er geen richtlijn. Ik voelde rond de 24 weken wel veel maar soms ook een dag niets. Nu 33w voel ik hem goed.
Als je gestrest ben kan je dit wel bespreken met je vk die zal je geruststellen!
 
Toen ik mijn eerste kindje net voelde, was het de eerste 2 weken daarna ook niet iedere dag. Daarna werd ze steeds groter natuurlijk, en toen voelde ik haar wel iedere dag.
 
ik zou me geen zorgen maken - zeker niet in zo'n vroeg stadium. Het kindje is ook nog erg klein. Hoe groter het kindje groeit hoe vaker en sterker je het gaat voelen. Ben je er niet gerust op - vraag het inderdaad aan je verloskundige.
 
Ik voelde het ook al redelijk vroeg, maar ook zeker niet elke dag! Heel iri inderdaad. Maar va ong 26 weken moet je je baby dagelijks voelen. Rond 20-22 weken voelt bijna!!! iedereen de baby wel. Dus dat verschilt per persoon en dan heb je ook nog de plaats van de placenta die mee speelt en ervoor kan zorgen dat je het kindje niet elke dag evenvaak voelt.

Zal me er niet te druk om maken en heerlijk genieten van het moment dat je het wel voelt!
 
Met 15 weken voelde ik heel af en toe iets...Ben nu 31 wkn en blij als ik even niets voel....Slaap al een paar weken niet meer dan 2 uur per nacht omdat er een pingpongbal door mn buik vliegt (volgens mij heeft ie nu al ADHD) :)
Komt vanzelf dus allemaal wel. geniet nog van je rustige momenten zou ik zeggen, haha
 
ik voelde 'pas' wat met 19 weken, toen voelde ik het ook niet iederen keer. Ben nu 28 weken en voel het dan vooral wanneer ik rustig op de bank zit of in mijn bed lig.
Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken hoor! :D
 
Terug
Bovenaan