Voelen jullie ook wel eens Blehhh?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Voel me voor het eerst echt een beetje bleh.
Kan het niet anders omschijven,...
Heb geen energie maar wil 100 dingen tegelijk doen.
Maar dan zit de buik in de weg en stoot ik me overal tegenaan.
Voel me heel moe maar kan niet even een dutje doen ben zo onrustig.
Vanmiddag naar de vk maar verheug me er niet zo op als altijd zucht,..
Iemand die dit herkent??
Liefs Natas

ik herken het helemaal.
ik probeer ook van alles uit mijn handen te krijgen maar ben echt te moe, te lam en voel me echt niet lekker. en ja, dat overal tegenaan stoten is bekend, die buk zit gewoon in de weg.
ik heb zelfs op het moment geen puf voor m'n zoontje. dat vindt ik eigenlijk nog het ergste. hij kan er ook niets aan doen. maar met hem spelen en mijn huis aan kant houden kost me op het moment gewoon te veel moeite en kracht.
Hopen dat het vlug voorbij is en de kracht vlug terug komt (net als mooi weer trouwens, dat zal ook wel helpen).

memmehh (38+3wkn)

Hoi,

Wat herkenbaar zeg! Heb er nu ook echt last van. Voel me lusteloos en moet me overal toe zetten. Heb nergens zin in, zelfs niet om dingen voor de komst van de baby voor te bereiden. Gelukkig is alles bijna klaar en wat nog niet klaar is is geen ramp als het niet af zou komen.

Ik denk dat het belangrijk is dat we gewoon accepteren dat we momenten hebben dat we nergens zin in hebben en doe dan gewoon ook lekker niks! Beetje lastig alleen met 2 rondlopende kindertjes, die ik momenteel ook maar moeilijk om me heen kan hebben.

Syl
35+5

Op dit moment is het 5:21 en moet ik eigenlijk op bed liggen maar ik voel me nu bleghh..
Was rond vier uur klaarwakker en kon de slaap niet meer vatten. Rusteloze benen, harde buik met omdraaien, niet lekker liggen, wat misselijk.....
Heb het echt even gehad!
Ik moet vanmiddag weer naar de verloskundige toe. Ga zo toch maar proberen om weer in slaap te komen anders ben ik vandaag overdag zo kapot...
Maar heb het echt gehad nu...

liefs Suus

Tja dat geen zin hebben is hier met vlagen. De ene dag ben ik weer redelijk fanatiek en de andere dag kan ik de hele dag wel slapen of op de bank hangen. Ik merk wel dat de wasgoed eronder lijd (die blijft zich maar opstapelen). Onze wasmach. staat op zolder en dan moeten we steeds 2 trappen op lopen.. zucht geen puf voor. Als ik me omdraai in bed lig ik al giga te puffen en te zuchten laat staan al die trappen op.
Gelukkig kregen we gisteravond visite van mijn schoonouders en hebben mijn man en ik samen het huis aan kant gemaakt. Hij kan dat altijd erg goed maar doet het niet vaak. Nu is het nog steeds schoon.. heerlijk. Manlief is trouwens wel lief hoor maar ik mag ook helemaal niks meer van hem. Eigelijk vind hij naar  de puf club op fiets al niet goed. Stel dat ik weeen krijg onder weg...... Nou dan draai ik om en ga ik weer terug naar huis. Nou dat kan toch niet   volgens hem.

Monique

Terug
Bovenaan