voelen nog meer moeders zich soms onzeker?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

dat hebben jullie misschien ook wel eens.
ik bedoel dat je iets onzeker bent of je het allemaal wel goed doet en zo.
wij moeten volgende week maandag weer voor de tweede keer een echo laten maken.
dan zijn we bijna 21 weken zwanger.
het gaat allemaal zo snel.
je vraagt je dan soms wel eens af met zo'n tweede echo of alles er wel op en aan zit.
hoe dichter we naar de maandag gaan hoe meer ik me daar mee bezig houd.
is natuurlijk ook niet goed.
ons kleine maatje zal zich vast goed ontwikkelen.
hij of zij heeft een vader en een moeder die goed voor hem zorgen.

ik wil nu ook graag dat ik de kleine ga voelen. ik denk wel dat hem soms voel maar omdat dit de eerste is weet je niet goed wat je moet voelen.
en hebben jullie ook soms dat jet gevoel hebt dat je buik bijna gaat exploderen?
een beetje raar misschien maar soms na het eten of wanneer je iets te hard hebt gewerkt.

op naar de maandag en dan onze kleine bekijken.
ben heel nieusgierig.

kus taz

hoi taz

gefeli met je zwangerschap meis

ja ik heb ook die onzekerheid en zelfs na 4 echo,s nog   ik ben 19 weken en 2 dagen en nog is dat zo   over 2 weken heb ik een echo van 45 minuten en kijk daar erg naaruit .
dat volle gevoel na het eten en hard werken is normaal meis en ik heb dat ook me darmen blazen dan op en moet ik ook ff rust nemen en als je het tussen door voelt borrelen en ploppen hihihihi kan dat de kleine zijn  

het is mijn derde en ik voelde het al met 11 weken en me vriend heeft het gister ook gevoeld en was beretrots   ik moest ook ff traante weg vinken

maar die onzekerheid blijft vooral als je wat pijn voelt en zo.
ik ga dan iets doen om het van  me af tezetten en  lukt ook wel  

probeer lekker tegenieten  en succes maandag bij de echo meis xx

liefs petra  

hoi,
ik denk dat dat nooit over gaat, mijn eerste is nu 2 en ik maak me nog regelmatig druk en zorgen, dus dat gevoel hoort erbij denk ik...
nu 15 weken zw van de tweede en dat vindt ik wel makkelijker maar toch bij iedee echo of controle ga je je vanalles in je hoofd halen....

groetjes brenda

Hoi,

Ja, dat zorgen maken houd je nou eenmaal niet tegen. Ik maak me ongerust omdat:
- Ik de baby veel voel
- Ik de baby minder voel
- Ik harde buiken heb
- De baby nog dwars ligt
- Hij misschien niet goed genoeg groeit
- Ik teveel aankom
- Ik niet zo veel aankom
- Ik teveel werk
- Ik niet genoeg beweeg
- Ik niet voldoende rust
- Enz. enz.

Het is vooral omdat je er zo weinig over te zeggen heb. Die kleine en mijn lichaam doen toch wel wat ze moeten doen. Het is waarschijnlijk moederinstinct en zal ook zo wel z'n goede kanten hebben. Zolang je het nog maar kunt relativeren. Ja toch?

Groetjes Leine (30w.+6d.)

Terug
Bovenaan