Voelen van baby

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben zwanger van ons eerste wondertje en ben nu ruim 15 weken zwanger. Nu voel ik sinds vanavond een ander gevoel in mijn buik. Net alsof ik vlinders in mijn buik heb of dat er iemand kietelt aan de binnenkant van mijn buik. Zou dit ons kleintje al kunnen zijn, of is dat te vroeg??</p>

Hey! Volgens mij is het bij iedereen anders. Ik voelde de kleine bij 16 weken en een paar dagen. Dat vond ik ook wel vroeg, maar mijn verloskundige zei heel netjes dat ik weinig isolatie heb en het ook heel erg ligt aan hoe je baarmoeder in je buik ligt. Wat ik in het begin vaak deed was als ik naar bed ging, op mijn rug liggen, handen op mijn buik en even rustig liggen en concentreren en dan voelde ik hem het best. Lekker van genieten dat je hem of haar nu al voelt :) 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!Ja heel herkenbaar! Hier ook al rond die tijd "vlinders" en "plopjes". Inmiddels een mooie zoon van 8 weken?

Kan gewoon, hoor! Ik voelde mijn eerste kindje al vanaf 15 weken heel duidelijk. Moederinstinct is sterk, en als jij al duidelijk wat anders voelt dan gewoon je darmen, dan is dat waarschijnlijk ook gewoon zo ;) Ik ben benieuwd wanneer ik onze tweede ga voelen, maar moet daar sowieso nog even op wachten (nu pas bijna 6 weken onderweg). Lekker genieten!

Ja het was een heel bijzonder maar toch ook apart gevoel. Was maar een kwartiertje, en daarna niks meer maar dat is gewoon zo vroeg heb ik begrepen. We wachten geduldig af tot wanneer de kleine zich weer laat voelen:)

Dat zou heel erg goed kunnen. Bij mn eerste voelde ik t rond 15 a 16 wkn precies zoals jij beschrijft. Nu 12 wkn van 2e. Kan niet wachten tot ik hem/ haar kan voelen. 

Terug
Bovenaan