Voelen van de baby

Hi ben nu 16 weken zwanger en wil graag van jullie weten als je elke dag de baby moet voelen, heb hem vandaag niet gevoeld en raak al bijna in de stress, wil graag wat reacties van jullie
dank jullie alvast

hoi hoi

hier een mama van het sept. forum.

met 16 kun je idd je kleintje al voelen, maar het is dan nog niet noodzakelijk dat je je kleintje elke dag voelt. met 28 weken zou je je kleintje elke dag tog wel een paar keer moeten voelen. maar tot die tijd is het helemaal niet erg als je je ukkie even een dagje ooit wel meerdere dagen niet voelt.
ben nu zelf 20 weken en voel de kleine ook een dag ooit niet.

heb je toch twijfels even de verloskundige bellen, die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen maar voor je eigen gemoedsrust is dat ooit wel fijn.

je hoeft hem/haar ook nog niet elke dag te voelen...bij de eerste voelde ik hem rond de 13 weken en nu bij de tweede al met 12 weken!dacht eerst dat ik het me had verbeeld,maar volgens mijn gyn kan het wel degelijk!ik geniet er enorm van maar voel hem/haar ook nog niet elke dag hoor.

groetjes

Hoi hoi
Dat zou zeker kunnen, ik voel de baby ook al een paar weken en ben morgen 16 weken.
Ik voel hem/haar nog niet elke dag maar dat hoeft natuurlijk ook nog niet.
groetjes

ik ben nu zowat 17 weken en ik voel helemaal nog niets.. Moet ik ook zeggen dat ik geen idee heb wat ik moet voelen dus het zal wel. Borrelt van alles binnen, maar dat is toch echt lucht

Ik ben nu 19 weken en ik heb nog niets gevoeld hoor....weet ook niet echt wat ik zou moeten voelen omdat het ons eerste kindje is...maar wie weet gaat het snel gebeuren :)

Terug
Bovenaan