Voelen van de baby

Hi dames,
wel ik lees op die forums en anderen dat met 33 weken je harde schoppen krijgt , pijnlijke ribben enz door de bewegingen van de baby
dat heb ik niet en begin me zorgen te maken ik krijg af en toe korte lichte bewegingen en ze duren niet lang
wie heeft ervaring hiermee moet 29 aug weer nr de gyn zal ik dan even moeten wachten!!

effe dit kwijt

Ik herken die harde trappen (gelukkig) ook niet.. er wordt hier meer gedraaid voor mijn gevoel en af en toe een duwtje..

In het begin was het namelijk alleen onderin kleine gevoelentjes dus niet het gevoel van een kind dat rondjes en plekjes in de hele baarmoeder zocht...Daar maakt ik me toen ook zorgen over.
Heb nu besloten dat ik gewoon blij moet zijn dat mijn ribben niet de pineut zijn.....

maar ik hoor graag wat je gyn erover zegt..enne mocht je het echt niet vertrouwen, bellen!

hoi dames ,morgen 33 weken en hier ook al veel minder leven dan een paar weken geleden af en toe voel ik wat .en voor de rest veel harde buiken ,morgen naar de gyn ,even vragen .maar volgens mij is het normaal

maar soubai heb jij wel harde trappen gehad of ook elke keer voorzichtige bewegingen..heb eigenlijk zelf nog nooit au gedacht.. niet dat ik dat heel erg vind... maar het is niet wat je 'normaal' hoort dus ik snap sassimaro wel

Hallo, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te gaan maken.
Aangezien het ook ligt aan de grote van je kindje en hoe het zal zijn als het geboren is kwa karakter.

Bij Britt ben ik van binnen echt beurs getrapt (ze is ook druk en overheersend kwa karakter) en bij Mitchel (rustig ventje die eerst observeert voor hij onderneemt) heb ik er vrij weinig last van gehad.
Alleen Mitchel is gehaald met 38 weken en die zat hoog en was groot dus had last van m`n ribben.

Dit kindje is ook weer lang en zit dus ook weer hoog onder m`n ribben. Maar kwa schoppen/schopjes enz voel ik het vrij weinig. Wat de kleine wel vaak heeft is de hik, en zelf vind ik dat wel grappig om te voelen.

dames bedank voor de reacties hoor , krijg het gevoel dat ik toch niet de enige ben ,
krijg altijd wel een blij gevoel als ik maar iets voel , zal zeker vragen aan de gyn
thanks

Heb jij het dan ook dat je man/ vriend graag wil voelen en op het moment dat je roept is het alweer gestopt zo kort zijn de momenten?

hoi femmke ,ik heb wel harde trappen gehad van af week 26 denk ik tot week 30 heeft ze heel hard geschopt ,en nu heel erg voorzichtig ,dus maak je geen zorgen komt goed,

Terug
Bovenaan