Voelen

hoi hoi loentje,

dat vroeg ik me nu dus ook al af.
ik zit nu in mijn 24e week en begin nu pas enig het idee te krijgen dat ik het zelf van de buitenkant voel.
maar jij weet dan ook wanneer ie schopt, je partner niet.
dus die voelt dat dan ook veel minder snel.
dus ik ben zelf ook wel benieuwd.
zelf voelde ik het de eerste keer bewegen toen ik precies 20 weken was ( van binnen dan)

groetjes dolfijntje
(week 24)
 
Hoi,

Net als het voelen van binnen zit er ook in het voelen van de buitenkant verschil per vrouw/ zwangerschap.

Bij ons kon m'n vriend de kleine voor het eerst voelen met 23 weken.... maar inmiddels 28 weken en in die 5 weken tijd heeft hij het misschien 5x kunnen voelen. Dus frequentie zegt ook niet alles.

Geniet ervan.
 
Hoi,

Bij mij kon mijn man het al met 17 weken voelen, voor de eerste keer. Maar dat is ook nog neit altijd hoor. Ik ben nu 24 weken en hij kan wel regelmatig voelen maar ook niet elke dag.

Dus zo zie je maar dat het heel erg verschillend is.

Veel plezier.

Bloempje
 
Mijn man kon de eerste keer al iets voelen met 19 weken, maar daarna een tijdje niet meer. Nu ben ik 27 weken en kan ie hem eigenlijk elke dag voelen als ie wil.
Maar voor iedereen is dat natuurlijk heel verschillend.

Groetjes Marloes.
 
Ik ben nu 24 weken en mijn man kon ook afgelopen zaterdag pas voor het eerst iets voelen aan de buitenkant. Het hangt van best veel dingen af, o.a. waar je placenta ligt, hoe beweeglijk en actief je kindje is en waarschijnlijk ook wel of je vooraf al een dikkere of dunnere buik had. Gewoon blijven proberen!
 
Terug
Bovenaan