Voelen...

Hoi dames,
Ik ben nu bijna 11 weken en ik vroeg me af vanaf wanneer je je baarmoeder kan voelen?
Ik zit af en toe onder in mijn buik te drukken (zachtjes), maar ik voel nog helemaal niets.
Kunnen jullie je herinneren wanneer jullie voor het eerst zelf iets konden voelen?
Dankjulliewel alvast voor de reakties.
lfs. M.
 
Volgens mij kan je je baarmoeder pas echt goed voelen vanaf week 12/13. Dus bij jou is het nog een beetje vroeg! Ik ben 13 weken zwanger en bij mij voel je hem duidelijk ca. 2 vingers boven mijn schaambeen. Volgens de verloskundige kun je het beste 's morgens voelen!!

Succes!
 
ikzelf heb niet echt mijn baarmoeder kunnen voelen. ik zie en voel dat mijn buik groter wordt maar waar nou de baarmoeder begint, nee dat onderscheid heb ik nog niet kunnen maken. de verloskundige had er geen moeite mee, dus het zit wel goed..
 
Hallo,

als ik jullie reacties lees ga ik meteen aan mezelf twijfelen! Dit is mijn eerste zwangerschap, en ik voel op de plek die ik denk dat het vlak boven mijn schaambeen is (daar waar je schaamhaar net ophoudt) wel een harde plek die ik niet denk te kennen. Is dat dan niet de baarmoederwand? Geen idee hoor, ik ben pas zeven weken!

Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan