Voelen???!!!

Hoi hoi,

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger van de 2e en heb het idee dat ik de kleine heel soms voel.
Zo'n blobje, herkennen jullie dit?
Ik herken het van m'n eerste zwangerschap. Ik had het ook aangegeven bij de VK en ze zei dat het wel zou kunnen.....

He mamalein...ik denk dat ik het ook al af en toe voel...ik zei hjet net nog tegen mijn vent..
Heel in de verte maar duidelijk geen darm bubbel en herkenbaar van de vorige keer!

Leuk he??

Ik vind het geweldig, ik vind het zelf goed te onderscheiden van je darmen....
Hopelijk dat het snel duidelijker voelbaar wordt. Zo weer even lekker het hartje luisteren...

p.s. ik heb mijn eerste ontzettende harde onzinnige huilbui gehad :-(

Hmm dus ik ben niet gek? Als ik ga liggen om het hartje te luisteren en even wacht op dat ik misschien iets voel, heb ik het hartje meteen gevonden zodra ik de doppler op m'n buik zet. Kan het een beetje omschrijven alsof er in m'n buik geklopt wordt, en als het heel druk aan het bewegen is voelt het ook echt heel druk aan in m'n baarmoeder (en ook dat kan ik dan weer met de doppler bevestigen, zo heb je het hartje gevonden en zo is het weer weg gezwommen).

Nou bedankt he mamaleintje! :( Hahaha.
Ga er gewoon vanuit dat het de kleine is, m'n darmen zijn het sowieso niet. En anders merk ik het later in de zwangerschap nog wel of ik mezelf voor de gek heb gehouden :p

Kan maar zo hoor.Ik voelde de eerste pas met 14 weken als ik het goed heb,is inmiddels ook al 4 jaar geleden,de vorige zwangerschap heb ik het kindje rond 12 weken gevoeld dus kan maar zo idd.
Genieten dus!

liefs nice

Terug
Bovenaan