Voelen....

Nou hahaha, mijn eerste topic als `zwangere`.... ik vind het allemaal zo onwerkelijk... deze dag heeft lang geduurd en we zijn samen net in slaap gevallen om half 8, zo intensief... mijn vriend reageerde zooo blij, en ja daar ben ik dan weer heel blij om...

Ik weet niet of het is omdat ik het nu weet maar ik heb nu wel echt constant een zwaar gevoel in mijn buik... net alsof ze aan mn liezen - baarmoeder aan t trekken zijn... Voel jij ook al iets???

Vandaag ben ik meteen bij de dokter geweest ivm mijn medicatie, die is nu aangepast....

Ik heb het vandaag onze ouders verteld, die vinden het heeel leuk, voor mijn ouders de eerste keer dus die vinden het helemaal te gek....

Nou misschien heb jij ook wel wat leuks te vertellen :)

liefs kim

tja voor jouw je eerste kindje, voor mij wordt het de derde...Dan zou je zeggen, ik heb ervaring, maar helaas elke zwangerschap is anders.
De 1 voelt al heel snel iets, bij de ander duurt het soms een aantal weken.
Ik heb wel het gevoel sinds ik het weet dat ik zwanger ben, dat ik meer last heb van me onderrug en me onderbuik. en heb het idee dat me buik iets groeit en me borsten ook iets... maar ja bij de 1ste en de 2de liep ik met ong. 2a3 maanden al in positiekleding.
Ik ga volgende het volgende week me moeder en broer vertellen, altans dat doen onze kinderen.
Heb vandaag voor allebei een wit shirt gekocht en textielstiften, bij onze oudste komt erop te staan: Ik wordt grote zus... en bij de jongste komt er op te staan: Ik wordt grote broer....
ben nu al benieuwd naar hun reactie's...

Medicijnen mag ik helaas niet meer gebruiken, maar alst goed gaat heb ik die de aankomende maanden ook niet nodig.... heerlijk ff ong 8 maanden geen migraine meer.

Onze huisarts is nu nog met vakantie, maar als die terug is, wordt het ff een afspraak maken.
Kijken bij wie ik het beste terecht kan, de verloskundige of bij de gynacoloog.
Maakt mij opzich niet uit, weet nu al dat het een ziekenhuis bevalling wordt.

Maar wat een heerlijk gevoel he om nu zwanger te zijn? Ik kan er zo van genieten....

Maar goed, ik ga nu lekker slapen(helaas lukt het me niet meer om op me buik te slapen grrr)

xxx

Terug
Bovenaan