voelen

Hoi dames,

Ik ben hier een poosje niet geweest had even wat andere dingen aan mijn hoofd. Hoe is het met iedereen? Zijn de ergste kwaaltjes over? Hier gaat het steds beter! Ben zo als van de medicijnen af en groei goed haha. Zit al een paar weken in de positiekleding. Ik ben nu 15 weken en 3 dagen en heb afgelopen week, met 14,5 week, de kleine voor het eerst gevoeld!!! Wat is dat toch een bijzonder gevoel zeg!! Het is wel vroeg maar ja, het is ook mijn 2e dus dan kan het sneller gaan zei de vk. Nu dus heerlijk aan het genieten van een groeiende buik met kleine schopjes. Echt heerlijk zwanger zijn dus!! Na de eerste 3 maand is die wolk er dan eindelijk!!!

Hopelijk voelen jullie je ook wat beter en gaan jullie de klein ook snel voelen!!

Liefs ciomama

Wat fijn nu zo genieten!!
en mooi dat je je kindje al gevoeld hebt,ik moet nog even geduld hebben.ben nu nog maar 11,5 week zwanger.
maar nu de 1ste 3 mnd bijna om zijn ga ik ook meer genieten
liefs jootje

Fijn dat t goed gaat met jou en je kleintje. Ik heb af en toe het idee dat ik m voel maar zeker ben ik er nog niet van. Ben nu ook 15wk 3 dagen en de eerste voelde ik met 16 weken dus we zullen het wel zien. Miss zie ik dinsdag wel of het kan, of het niet te ver naar achter ligt.

xx

Ik ben nu 16 weken zwanger van de eerste en voel nog niets bewust.. Hoe kan ik het herkennen? Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar.
Toen ik 2 weken geleden bij de vk was zei ze wel dat ie ver naar achteren ligt, dat kon ze horen aan het hartje. Maar dat kan nog wel veranderen denk ik.
Ik begin al wel aardig te groeien, ben gelukkig niet meer zo moe en kan er ook steeds meer van genieten :).

@immke..bij mijn dochter duurde het ook wat langer hoor. Toen voelde ik de kleine bij 18,5 week. En dat is nog netjes voor een eerste. Het is moeilijk te omschrijven. Het lijkt op plopjes maar is ook weer wat anders. je voelt het echt diep van binnen. De eerste keren denk je is dit het nou? En na verloop van tijd komt ht steeds vaker en duidelijker terug en achteraf denk je ik heb het al eerder gevoeld. Gewoon een kwestie van geduld hebben dus!

Liefs ciomama

Ik kreeg vandaag te horen dat bij mij de placenta aan de voorkant zit, en dat het daardoor wat moeilijker te voelen zal zijn, ben benieuwd wanneer ik voor het eerst een schopje ga voelen en of ik het dan indd zal herkennen :)

X

@ciomama: Bedankt voor je uitleg! Ik hoop dat ik het ook snel ga voelen, daar ben ik wel aan toe. Ik wil graag weten of het goed gaat met de kleine en het liefst elke dag opnieuw:)

Terug
Bovenaan