voelen......

Hee meiden,

Ik voel de kleine nu ongeveer 4 weken en ben nu 17 wkn zwanger van de eerste. De VK vertelde afgelopen keer al dat het 100% zeker de baby is en het een sterk kindje is, omdat ik het zo snel voel. Het kindje ligt vrij vooraan, ik heb dan ook al een mooie babybuik. Jullie ook?

Nu heb ik een vraagje:
Gisteren was de kleine erg actief. Meestal als ik een rustige dag heb, heeft de kleine juist een drukke dag. Ik voel dan klopjes en duwtjes. Nu voelde ik dat gisterenavond een beetje aan de linkerkant onder mijn navel. Toen ik daar ging voelen, voelde ik duidelijk iets van ong. 2 bij 5 cm dat harder was dan de rest van mijn buik.
Het leek wel een voetje o.i.d.
Ik heb het aan mijn moeder en zus laten voelen, en zij voelde het ook duidelijk. Is dit de baby?? Is dit een voetje of misschien het ruggetje????
Heeft één van jullie dit eerder gevoeld, eventueel bij een eerdere zwangerschap?

Liefs Chantal

hoi hoi

ik denk zeker dat dit je kindje is, ik voelde ook een keer iets hards (al met 14 weken) en ik duwde er tegen en weg was het.. volgens de vk was dit het kindje..
ik heb het bij de andere kids ook al wel gevoeld en met 17 weken zal het zeker de kleine zijn.. of een deel van de kleine, hihi
liefs

wat super! :)
voetje lijkt me erg groot 2 bij 5...maar misschien kan het wel...bijzonder hoor!

Hier voel ik mn kindje sinds een aantal dagen ook (weet t bijna wel zeker)....:D

Terug
Bovenaan