Voelen

Hallo,

Ben nu 14 weken zwanger en kan gewoon niet wachten op het moment dat ik ons kleintje in de buik kan voelen.

Was benieuwd of andere al hun kindje hebben voelen bewegen??

Ja ik heb de kleine al gevoeld, al vrij vroeg, scheelt denk ik dat dit de 2e is en dus daardoor weet wat je moet voelen. Deze is iig zeer bewegelijk en ligt volgens mij vrij hoog.....want ik wordt al behoorlijk geplaagd door die kleine hummel :D

Ik heb de baby nog niet gevoeld. Voel af en toe wel iets maar dat zijn mijn darmen, pfff, hahahah. De eerste heb ik met 17 weken gevoeld en de tweede met 14 weken. Nu ben ik ook 14 weken maar niets hoor. We wachten rustig af.

Ik voel ukkie ook sinds 14 weken. Erg fijn maar ik vind dit ook wel weer onzeker omdat je het kindje niet constant voelt, haha wat erg he.... Maar geniet er wel zeker van!

Hoi
Ik heb hem wel gevoeld, maar laatste week weer niet veel, zo'n 1 keer per week s'avonds als ik in bed lig voelde ik wat. Nu vraag ik me af of het nog wel leeft, aangezien ik griep heb en een echo af heb gezegd toch weer onzeker.
Hebben jullie dat ook? ps is mijn 2e kind.

Hoi,
Ik ben nu 16 weken zwanger van de eerste, en ik voel sinds een week voel ik mn baby bewegen!!
Vandaag bij VK geweest, ze zei, je moet niet zenuwachtig worden als je het een paar dagen niet voelt, want het is nog wel vroeg om het dagelijks te voelen. Het kindje is ng klein!

Hey,

Ik ben morgen 17 weken zwanger van ons tweede kindje.
Ook ik heb hem/haar al gevoeld. Niet iedere dag inderdaad, maar als ik ga liggen, en op mijn buik duw, dan voel ik toch meestal al wel een reactie...

Ow, hier heb ik al die ellendige misselijke, moeilijke weken naar uitgekeken! NIet meer misselijk en moe, maar wel beweging voelen...

Nu begint eindelijk het leuke van zwanger zijn!!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan