Voelen

Hey,

Tijdens mijn vorige zwangerschap zat de placenta voor, en nu achter. Wat een verschil zeg!! Het lijkt nu wel alsof ik iedere beweging voel! Veel eerder, maar ook al veel vaker dan bij mijn vorige zwangerschap! Is dit herkenbaar?
En weten jullie al waar jullie placenta ligt?

Liefs,

T

Geen idee eigenlijk! Heb morgen de 20 weken echo! Maar voel de kleine wel regelmatig. Sinds vorige week steeds vaker en beter ook! Nu hopen dat alles goed is!

Ja, hier is het namelijk andersom. Bij mijn eerste twee zwangerschappen lag placenta achter en nu vooraan. Dus voel het minder en anders. Van het weekend wel paar duidelijk schotjes gevoeld, zelfs mijn man kon het voelen. Gelukkig vanavond naar verloskundige en morgen 20 weken echo.....

Hoi,

Ik heb geen idee eerste zwangerschap en op de kop af 19 weekjes onderweg..Ik zelf kan al wel bewegingen voelen mijn vriend voelde het gisteravond pas voor het eerst.. was de eerste keer echt duidelijk en behoorlijk hard....of het schoppen was of slaan geen idee maar wel heel leuk hoop dat ik het vanaf nu wat vaker ga voelen...Want het is nog erg wisselend...

Liefs

bij mij zit de placenta aan de voorkant,en ben nu 22 weken en 3 dagen en zwanger van de eerste,en pas vanaf deze week voel ik het pas bewegen,zelfs zo erg dat mijn man het ook kan voelen als hij zijn handen op mijn buik heeft liggen!!
wel een apart gevoel,vooral om dat je in het begin niet echt weet waar je op moet letten

groetjes karin

Heb de placenta achter, eerste zwangerschap, dus kan ook niet vergelijken. Wel vergelijk ik wat ik voel met wat mijn zus voelde, zij had de placenta voor. Lijkt inderdaad wel veel verschil in te zitten. Ik voel ons mannetje meerdere malen per dag (ben ruim 21 weken), echt heerlijk :) Mijn man heeft hem 1 keer kunnen voelen schoppen, hoop dat dat snel meer wordt :)

Terug
Bovenaan