Voelen

Voelen jullie de kleine al?

Ik al sinds 2 weken (toen bijna 11 weken zwanger). Niet heel regelmatig en zeker niet dagelijks, maar voel de baby wel. Vooral als ik ga liggen op mijn linkerzij voel ik hele zachte trapjes/slagen. Kan niet wachten tot ik de baby nog beter voel en dagelijks (heb ik bij zoonlief nauwelijks gehad dat ik hem dagelijks goed voelde, lag hoog en diep)

ja hier kan ik de kleine ook al voelen, ook vanaf 11 weken zwangerschap. het is en blijft een wonderbaarlijk gevoel en ook een geruststelling van alles gaat goed.

Ik voel de kleine voornamelijk savonds als ik naar bed ga, dan is zij/hij een beetje heen en weer aan schuiven aan de voorkant van mijn buik.

Lekker van genieten, elke week wordt het gevoel duidelijker!

Grappig om te horen, ik denk het namelijk ook al een ruime week, ben nu 12.3 ...volgens vriendinnen bestaat dit echt nog niet en zullen het mijn darmen wel zijn....maar ik denk echt dat ik de beeb soms al voel....leuk dat jullie de beeb ook al zo vroeg voelen...

ik heb het de verloskundige gevraagd en het kan wel. alleen niet bij iedereen en daarom zeggen ze het ook niet. maar het kan zeker wel. de placenta moet dan wel goed liggen.

Ik voelde de eerste met 14 weken en de andere twee al met 12 weken.
En nu ben ik 16 weken en ik voel nog niks! De placenta ligt er wel goed voor vlgs de echoscopiste.
Vind het wel jammer, maakt me af en toe ook best onzeker. Maar nu net een echo gehad, dus weer helemaal gerust.

Leuk is dat! Ik voel ook al af en toe een schopje, of eigenlijk eerder een plopje. Ik merk een duidelijk verschil met de bandenpijn, dus mijn vk zei dat het zeker weten de baby is!

Leuk al die schopjes, plopjes en tikjes.
Zelf voel ik de kleine ook al een tijdje. De vk zei dat het zeker bij zo'n beweeglijk kindje hoed mogelijk is. Ik vind het erg gezellig weer. Kan niet wachten tot het echte schopjes worden

tis al gezellig bij jullie.. Ik ben nu 16 weken en heb volgens mij nog erg weinig gevoeld.. deze zwangerschap ook erg veel last van mijn darmen, dus ik weet ook niet of het mn darmen zijn of de beeb. We zullen het wel afwachten, we hebben het hartje dinsdag gehoord dus dat zit goed!

Terug
Bovenaan