Voelt groeispurt/pijn aan als menstruatiepijn???

Ik ben 21,4 wk zwanger en heb de afgelopen week regelmatig menstruatie-achtige pijnen, echt in het midden van mijn onder-buik. Zijn dit inderdaad groeipijnen, ik wordt er zo onzeker van. Of kun je ook bandenpijn in het midden van je onderbuik krijgen.
Ik heb een zoontje van 1,5 jr.  die nog veel gedragen wordt m.n trappen op en af, kan het ook hiermee te maken hebben?
Ik kan me dit niet herinneren van de vorige zwangerschap.

Gr Door1
 
Hey Door

Als jij je zoontje zo dikwijls moet dragen, zijn dit misschien wel harde buiken.
Maar met zo een kadee in huis, is het natuurlijk niet makkelijk om het rustig aan te doen.
Veel sterkte ermee!

Groetjes,

Erika 28w



 
hai,
ik weet wat je voelt meid, ik heb het bij alllebei mijn zwangerschappen ook gehad.de fysio zei dat het mijn banden waren en de bekkenrand van mij, precies in het midden van je onderbuil , ik had er ook last van als ik in de supermarkt bukte om boodschappen in te laden etc. ik moest het gewoon rustig aann doen, wat niet meeviel met een kleine aap van 1,5 jr. om je heen. wordt dit echt heftig dan zou je voor je eigen gemoedsrust even je vk kunnen bellen of die je even langs laat komen o.i.d.ik wens je een fijne zwangerschap toe ondanks al die vervelende kwaaltjes, ik leef met je mee joh,succes!!\
liefs pregnancy
 
Terug
Bovenaan