Voetbal?

Heel gek, maar ik als doorgaans best een voetbalfan, heb bijzonder weinig interesse in de WK-finale van vanavond...
Ik hoop dat Oranje die beker wint en afrekent met het verleden, maar gebeurt dat niet: ook prima. Heb wel wat anders aan mijn hoofd!
Herkennen jullie dit? Het heeft volgens mij echt met de prioriteiten in een zwangerschap te maken, ik had dit bijvoorbeeld met werk ook. Dat ik dacht: waar maakt iedereen zich toch zo druk om?
Misschien speelt ook wel mee, dat ik gewoon lekker alleen op de bank zit, terwijl manlief in de kroeg gaat kijken?
Nouja, hoe dan ook, succes in Zuid-Afrika, ik ga nog even wat kleertjes wassen =))

nou hier niet hoor...
heb met veel spanning steeds op de bank thuis gekeken, en ga nu echt zker weten mee naar de kroeg!!!
dit gebeurt waarschijnlijk voorlopig iet meer (als ze kampioen worden) dus daar wil ik wel bij zijn :p

(vrienden van ons gaan al vroeg, en hebben beloofd barkruk voor me te reserveren :p)

Liefs,

T

Hier nog een voetbalfan! Wilde eigenlijk ook dinsdag naar Amsterdam, maar dat zie ik dan toch niet helemaal zitten, zo in die drukte met zo'n buik.
Maar wat je zegt over je werk herken ik wel hoor. Ik denk ook geregeld "waar maakt iedereen zich druk over!" Ineens zijn sommige dingen niet meer belangrijk.Ik hoop dat ik dit gevoel na mijn zwangerschap blijf houden, want het voelt best reledxed om zo te leven
Liefs

ik ben niet echt een voetbalfan maar met dit kijk ik wel altijd....
ik heb er de hele dag wel naar uit geleefd.
maar maakte me ook niet druk toen ze verloren hadden.
ten eerste omdat ik vind dat ze onwijs goed hun best hebben gedaan en ik ECHT respect voor ze heb! (klote scheids!!!)
ten tweede omdat ik het zonde vind van mn bloeddruk om me daar druk om te maken hahahahahah

Terug
Bovenaan