Voeten na de zwangerschap..?

He meiden,

Gaat alles nog lekker met iedereen? Eindelijk is het lekker weer hier :)!
Ik ben nu 37+3 en ik houd al enige tijd flink wat vocht vast, voornamelijk in mijn voeten, maar hoe zit dit na de bevalling? Echt stom, maar ik heb een paar schoenen gekocht die momenteel behoorlijk strak zitten (in de breedte, niet de lengte)... Ik kan ze nog terug brengen, maar ik vind ze zoooo leuk, en de kans is erg groot dat ze na mijn bevalling uitverkocht zijn... Om een lang verhaal kort te maken: Krimpen je voeten weer terug naar je normale maat? Of blijven je voeten toch wat groter..?
 
Mijn voeten zijn tot 2 keer toe weer gekrompen en ik geloof wel dat dat meestal zo is. Ik weet alleen wel dat mijn zusje een hele nieuwe collectie aan heeft moeten schaffen omdat die echt niet meer in haar oude schoenen kon. Lastig, ik zou het er geloof ik maar op gokken dat je ze gewoon aan kunt na de bevalling. Het kan trrouwens wel even duren voor je al het vocht weer kwijt bent.
 
Momenteel kan ik mijn schoenen en slippers ook niet meer aan.
Na mijn 1e bevalling (oktober) trok het vocht vrijwel meteen weer weg, maar had ik wel ineens maat 38 i.p.v. maat 37.
Na mijn 2e bevalling (ook oktober) had ik ineens maat 39!
In juli vorig jaar ben ik van mijn 3e bevallen. Het vocht bleef dit keer lang hangen, maar ik heb nog steeds maat 39, hahaha.
Hopelijk is dat deze keer ook zo.

Valt dus geen peil op te trekken.
 
Het hangt er toch van af of je voeten dikker worden van t vocht of dat je voeten groter worden door verweekt kraakbeen ofzo? Vocht raak je wel kwijt. Als je gewrichten e.d. Zijn verweekt dan blijven je voeten groter.
Had ik ergens gelezen...

Ik draag btw al geen schoenen meer, alleen slippers (die nu heel strak zitten...) Ik krijg schoenen bijna niet meer aan, alleen al omdat de buik in de weg zit. Heb nu al echt zin om straks weer hakken en mooie laarzen aan te kunnen!!!
 
Terug
Bovenaan