Voetenmasker action

<p>Hoi</p><p>Ik heb net een voetenmasker van de action gebruikt, maar na 10 min reageerde ik een soort op mijn moedergevoel zovan mmmmm dit ruikt niet goed. Toen pas (ja super dom natuurlijk) dacht ik mag ik deze wel gebruiken in mijn zwangerschap?</p><p> </p><p>Ik ben 28 weken zwanger en heb ze maar hooguit 10 min aangehad.</p><p>Op de verpakking staat raadpleeg je art. Nou vind ik het een beetje te ver gaan om die nu te raadplegen om dit tijdstip vandaar mijn topic</p>

Dat ligt er aan wat de ingredienten zijn? Als je twijfelt google dan welke ingredienten in huidverzorging je het beste kan vermijden. En als het zo is dat je het niet mag gebruiken, dan weet je het voor de volgende keer. Ik zou mij er niet al te druk om maken, 1 keer kan echt geen kwaad. 

Thanks, mr Google al geraadpleegd idd. En ik dacht ook die 10 min kan hopelijk geen kwaad. Maar ja mijn zwangere onzekere brein liet mij amper slapen natuurlijk ?
En ik maar denken dat ik zekerder met een 2e zou zijn.....not! ?

Thanks, mr Google al geraadpleegd idd. En ik dacht ook die 10 min kan hopelijk geen kwaad. Maar ja mijn zwangere onzekere brein liet mij amper slapen natuurlijk ?
En ik maar denken dat ik zekerder met een 2e zou zijn.....not! ?

Terug
Bovenaan