Voetenzak Bugaboo

A

Anoniem

Guest
Marissa zat tot nu toe in de voetenzak in de Bugaboo. Maar ze krijgt zo'n zweethoofd van de achterkant van de voetenzak. Omdat het nu mooier weer is heb ik de voetenzak er vandaag uit gehaald, maar dan moet ze wel schoentjes aan (met zachte zool). Hebben de andere Bugaboo rijders de zak er ook al uit en hoe doen jullie dit qua kleding?

liefs

Linda, mama van Marissa 7 maanden

Hoi Linda,

Ik doe nu de voetenzak gewoon open en sla hem een beetje dubbel. Verder had Feline vandaag een dun zomerbroekje aan met sokjes en schoentjes en uiteraard een dun zomerjasje.
Ze hebben het nu dan warm zat en misschien kun je de voetenzak er helemaal afhalen maar wel meenemen voor als het toch te koud wordt?

groetjes Mariska

Hi,

Ik gebruik de voetenzak nog steeds want als Jayden in slaap valt krijgt ie t meestal wel koud, maar verder sla ik hem ook vaak open.
Af en toe zweet ie er wel een btje in ja, maar ik heb toevallig vandaag een dunner jasje gekocht of ik trek hem een bodywarmer aan.
Maar ik denk dat ik de zak er toch nog wel even op houd hoor

xxxjes

Hoi Linda,

Ik heb dan wel geen Bugabo, maar gewoon een buggy. Tot vorige week zat Bas daarin ook in een voetenzak, maar die heb ik er nu uitgehaald. Even een tip: Doe de sokjes lekker over de broek! Ik Ben de eerste om toe te geven dat het er niet al te charmant uit ziet, maar dan kan de winde niet zo het broekje in waaien......

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan