Voetenzak in maxi cosi?

<p>Vraagje, wij hebben een nuna kinderwagen gekocht en hier zat standaard al een voetenzak bij. Nou kregen we met een actie ook korting op een maxi cosi dus die hebben we er ook direct bijgenomen. </p><p>Ik vraag me nu af of en hoe we die voetenzak ook in de maxi cosi kunnen bevestigen voor als we het kindje van het ziekenhuis naar huis mee moeten nemen. Het is natuurlijk winter en koud. Er zit in onze maxi cosi zo'n verkleiner, hoe kan ik hier nou die voetenzak nog in bevestigen? Hoe deden jullie dat? Ik kan er natuurlijk ook gewoon een dekentje overheen leggen.</p>
 
Ik had een Wikkeldekens die in de maxi cosi kon. En later een aparte voetenzak in de maxi cosi. Dus een andere dan die van de wandelwagen. Het is zonder warme dekentjes echt te koud voor buiten inderdaad 
 
Ik heb een aparte voetenzak voor de maxicosi. Verkleiner kun je er uit halen, voetenzak bevestigen en dan de verkleiner weer in de voetenzak bevestigen. Succes :) 
 
ik had ook een fleece wikkeldeken in de maxicosi toen meneer nog heel klein was. Nu met 8 maanden, krijgt hij een fleece vestje aan in de auto, extra dikke sokken en een dekentje er overheen. Wij hadden de maxicosi echt alleen in de auto, haalden deze er niet uit. Voetenzak heb ik bij beide kids niet nodig gehad in de auto.
Voor de buggy en fietskar vind ik een voetenzak wel ideaal!
 
Terug
Bovenaan