Voetenzak Maxicosi zo megawarm!!

Hoi mama's

Gebruiken jullie ook de voetenzak voor de maxicosi? Nu het wat kouder wordt ben ik deze een paar keer gaan gebruiken als ze in de auto mee gaat of als we een klein stukje wandelen in de maxicosi. Maar als ik haar daarna eruit haal zweet ze zo en is haar ruggetje helemaal klam! Een jasje aandoen is meestal zo'n gedoe en als ze op visite slaapt is het wel makkelijk als ze in de maxi-cosi gelegd kan worden, voetenzak dicht en off we go! In de auto doe ik die zak al open, maar dan nog is ze erg klam als we thuis zijn. Hebben jullie dit ook en/of leggen jullie iets in de voetenzak tegen die klamheid?
groeten,
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hoi hoi
ja ik ken het probleem
ik heb de voetenzak van easy bob maar die is ook enorm warm
mijn dochtertje komt er ook altijd uit met een bezwete rug
en haar zonder die zak erin leggen lijkt me ook niet echt een goed idee want dat is veel te koud
ik weet niet zo goed wat je eraan kan doen eingenlijk
groetjes sandra

Hoi,

Onze voetenzak (mutsy) is ook enorm warm Tiara heeft altijd nat haar als we haar eruit haalden nu doe ik een hydrofileluier bij haar hoofd en het is opgelost.

Groetjes Nancy

Inderdaad zijn die zakke om in te zweten. Die stof ademt heel slecht waardoor de kids klam worden, als ze ook nog een jasje aan hebben wat niet zo goed ademt, zweten ze binnen een mum vam tijd.
Je kunt er inderdaad een hydrofielluier inleggen.
Groetjes Pauline

Pfff.... ben blij te horen dat het dus niet aan mij ligt. Wij hebben ook zo'n voetenzak. Soms is ze idd helemaal klam als ik haar d'r uit pak. Nu doe ik haar gewoon een normaal broekje aan (niet gevoerd!) en een dun jasje, dan gaat het goed. In de auto rits ik de voetenzak open zodat ze lekker met haar beentjes vrij kan bewegen. De kachel in de auto staat immers toch wel aan!!

Toch vind het ding wel gemakkelijk. Anders zou ik niet weten wat ik haar zou moeten aantrekken.

Groetjes
Sandra (mv Daphne 24 wk)

Terug
Bovenaan