Voetenzak?

Hoi hoi,

Sofie groeit zo goed, dat ik denk dat ze over een maandje niet meer in de reiswieg past. Dan wordt het dus tijd om haar dan in de wandelwagen te doen. Ik heb de Quinny Buzz '08 en zag dat hier een voetenzak voor bestaat. Denken jullie dat het handig is om er eentje te kopen? Sofie is nog wel jong natuurlijk en in de reiswieg ligt ze ook onder een dekentje en winddekje........ Volgens mij heb ik dus zelf het antwoord al gegeven! Haha!

Groetjes Marije
mv Sofie 17-05-08

Hoihoi,

Evy wordt ook langzaam aan te groot voor de bak. Ze is verder ook erg nieuwsgierig en vind het dan ook eigenlijk helemaal niet leuk om in de bak te liggen.
Ze heeft nu ook al een paar keer in de buggyzit gezeten en ze vindt dit geweldig. Wij hebben hier ook een voetenzak bij, en ik moet zeggen, dat ik het erg prettig vind.
Nu het nog niet zo koud is, hebben we alleen de onderkant ervan in de buggyzit gedaan, zodat Evy extra steun heeft voor haar voetjes. Maar dadelijk in de winter is z'n voetenzak lekker warm. En hij komt nog bijna tot aan haar kin, dus ze ligt dan lekker beschermd.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Ik zou er zeker 1 kopen, daar heb je zoveel profijt van.
Onze eerste zoon is in oktober geboren en ik heb  de voetenzak ook nog gebruikt toen hij dus ruim 1 jaar was.
Als we een stuk gingen wandelen of de markt opgingen.
Voor winkelen in een overdekt centrum gebruikte ik de buggy.
Maar voor onze kids van nu hebben we dus echt een voetenzak nodig deze winter.

Terug
Bovenaan